کد خبر : 104459
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402- 52: 23

آیت الله رمضانی در آستارا:

برخی از مسئولان در تراز انقلاب اسلامی نبوده‌اند/ نمایندگان مجلس امانت‌دار انقلاب باشند

برخی از مسئولان در تراز انقلاب اسلامی نبوده‌اند/ نمایندگان مجلس امانت‌دار انقلاب باشند

آیت‌الله «رضا رمضانی» شامگاه سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان(عج) آستارا، اظهار کرد: خداوند همه انبیای الهی را فرستاد تا عدالت به معنای واقعی در جامعه پیاده شود.

به گزارش گیلانستان، نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اگر حکومت وجود نداشته باشد عدالت تحقق پیدا نمی‌کند، تصریح کرد: امروزه در آمریکا گفته می‌شود که عدالت را اجرا می‌کنند اما فقط عده‌ای قدرت را بین خود تقسیم کرده‌اند.

 

وی  با تاکید بر اینکه غربی‌ها سازمان‌های بین‌المللی را برای منافع خود تشکیل داده‌اند و هر جا به نفع‌شان نباشد از حق وتو استفاده می‌کنند، افزود: عدالت جریان استعمار با عدالت انبیاء متفاوت است.

 

آیت‌الله رمضانی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی جنایات و تجاوزات زیادی بر علیه مردم مظلوم فلسطین انجام داده و امروزه غزه به یک زندان بین‌الملل تبدیل شده است.

 

وی با بیان اینکه حدود چهار هزار معنویت جعلی در آمریکا و اروپا وجود دارد، اضافه کرد: معنویت و عقلانیت در غرب جعلی است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) نشان داد که می‌توان در برابر قدرت‌های زورگو ایستادگی کرد، ابراز کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی سفیر آمریکا به شاه مخلوع دستورات لازم را می‌داد و باید اجرا می‌شد. سران برخی از کشورها بدون اجازه او در کشور حضور داشتند.

 

وی افزود: امروز مجاهدان یمنی در برابر آمریکایی‌ها مقاومت و ایستادگی کردند.

 

آیت‌الله رمضانی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران، پیشرفت‌های بسیاری داشتیم و در رشد علم از رتبه ۶۳ به رتبه ۱۶ و در زمینه ساخت ربات جز ۵ کشور برتر دنیا هستیم.

 

وی با تاکید بر اینکه برخی افراد در مسئولیت‌های خود در تراز انقلاب اسلامی نبوده‌اند، اضافه کرد: نمایندگان مجلس باید با بصیرت امانت‌دار انقلاب باشند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان اظهار کرد: قوه قضائیه با اختلاس و حقوق‌های نجومی و صدمه زنندگان به انقلاب اسلامی برخورد مناسب انجام دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جانبازوبرادرشهید چهارشنبه , ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۱۳

باسلام.خدمت مدیریت محترم سایت.یه جمله ختم کلام بقیه بماندفردای قیامت.ماجناب آقای رمضانی رانمیشناسیم اینطوری که نشون میدهندنیستند.فقط وظیفه حکم کردبگیم همین.

رفتن به نوار ابزار