کد خبر : 81748
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401- 46: 14

بستری ۲۷ بیمار کرونایی جدید در گیلان/ ۲۶ نفر بهبود یافتند

بستری ۲۷ بیمار کرونایی جدید در گیلان/ ۲۶ نفر بهبود یافتند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۲۷ بیمار کرونایی جدید در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان گفت: در این مدت ۲۶ نفر از بیماران کرونایی مرخص شدند.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، فردین مهرابیان در گفت و گویی با اشاره به بستری ۲۷ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته اظهار کرد: در حال حاضر ۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

 

وی با بیان اینکه امروز تعداد بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان به ۶ نفر رسیده است افزود: در شبانه روز گذشته چهار بیمار کرونایی در بخش‌های ICU بستری شده‌اند.

 

مهرابیان با اشاره به ترخیص ۲۶ نفر بیمار در شبانه روز گذشته از بیمارستان‌های گیلان گفت: با توجه به همراهی خوب شهروندان گیلانی در تکمیل مراحل واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، این بیماری در گیلان زمین گیر شده است.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تخصیص ۴۰ مرکز واکسیناسیون به شهروندان رشتی اشاره و اضافه کرد: واکسن‌های کرونا در ۲۲۶ پایگاه تجمیعی و موردی به شهروندان گیلانی تزریق می‌شود.

 

مهرابیان افزود:مردم گیلان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی سایت واکسن دانشگاه علوم پزشکی گیلان vaccine.gums.ac.ir از مراکز واکسیناسیون شهرستان خود مطلع شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار