کد خبر : 67371
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1400- 04: 17

بیانیه علی رنجبر در مورد انتخابات شورای شهر رشت

بیانیه علی رنجبر در مورد انتخابات شورای شهر رشت

به گزارش گیلانستان، حاج علی رنجبر در بیانیه ای در مورد انتخابات شورای شهر رشت نوشت: حاج علی رنجبر: بسم‌الله الرحمن الرحیم این پایان راه نیست …… «والذین هم لاماناتهم و عهدهم راعون» مؤمنان راستین کسانی هستند که به امانت‌ها و پیمان‌هایشان وفادارند سلام بر همشهریان عزیز و دوستان گرامی و همراهان ارجمند اینجانب با

به گزارش گیلانستان، حاج علی رنجبر در بیانیه ای در مورد انتخابات شورای شهر رشت نوشت:

حاج علی رنجبر:
بسم‌الله الرحمن الرحیم

این پایان راه نیست ……

«والذین هم لاماناتهم و عهدهم راعون» مؤمنان راستین کسانی هستند که به امانت‌ها و پیمان‌هایشان وفادارند

سلام بر همشهریان عزیز و دوستان گرامی و همراهان ارجمند
اینجانب با مشاهده اوضاع نامطلوب شهرم به‌ویژه مناطق کمتر برخوردار و آنکه به فضل خداوند تبارک‌وتعالی توانایی‌ها و ظرفیت‌هایی را جهت خدمت به فرزندان این خاک در وجود خویش احساس نموده و تکلیفی که آرای بیش از ۱۲ هزار همشهری عزیز که در انتخابات دوره قبل بر بنده تکلیف نموده، با برنامه‌ای جامع در راستای اعتلای هر چه بیشتر رشت عزیز وارد ششمین دوره انتخابات شورای شهر شدم.

این دوره هم پس از ثبت‌نام طبق روال و گذشت حدود ۲۰ روز پس از تائید هیات عالی نظارت استان و تنها چند روز مانده به انتخابات متوجه عدم تائید از سوی هیات نظارت در تهران گردیدم و این در حالی بود که اکثر کسانی که در استان رد صلاحیت شده بودند؛ تأییدشان را از تهران گرفتند!
جای تعجب دارد وقتی وزارت کشور رسما طی نامه ای اعلام میکند که براساس قانون کسانی که در نظارت عالی استان تایبد شده اند عدم تاییدشان در مرکز تخلف است؛ چگونه چنین تخلفی درمورد امثال بنده اعمال میشود؟
آری اینگونه است که نایب رئیس نظارت کشور جناب آقای میر سلیم صحبت از تضییع حقوق برخی کاندیداها میکند و استعفا میدهد

مردم عزیز
در خصوص حق پایمال‌شده‌ام، فعلاً قصد صحبت ندارم؛ بماند برای بعد… اما آن‌هایی که مرا می‌شناسند و سال‌ها در هیات ها، مجموعه‌های خیریه، مدارس، دانشگاه، کانون‌های فرهنگی و مراکز دینی و… خود گواه بر صداقتم خواهند داد. به‌هرحال بنده آدمی نیستم که با تحمیل شرایط از صحنه فعالیت و کار و تلاش کناره‌گیری کنم و یا ارکان نظام را زیر سؤال ببرم چراکه بنده پای شما مردم شریف و غیرتمند شهرم ایستاده‌ام و یقین بدانید که راه خدمت هرگز بسته نیست و به فرمایش شهید مظلوم دکتر بهشتی: «ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت» و بنده نیز موفقیت را در فتح کرسی‌های سیاسی نمی‌بینم و چه‌بهتر که تکلیفی از دوشم برداشته است.

اما کسانی که با غرض‌ورزی و حسادت و برای رسیدن به جاه و مقام با هر روش غیراخلاقی سعی در شایعه‌سازی، تخریب و حذف کرده‌اند و می‌کنند را به خدا و اهل‌بیت (ع) خصوصاً به مولایم اباعبدالله الحسین (ع) واگذار می‌کنم و یقین دارم که تقاصشان را پس خواهند داد. البته تائید اصلی باید نزد خدا و اهل‌بیت (ع) باشد که آن برای ما بهترین خواهد بود.

مردم شریف شهرم
باتوجه به اینکه چند روز است به بنده خبر تایید مجدد از مرکز را داده اند و سه روز منتظر اعلام کد هستم و تا اکنون کد انتخاباتی ام به استان اعلام نشده ؛ عملا فرصتی برای چاپ بنر و پوستر و تبلیغات برایم باقی نمانده است
لذا در کمال تواضع و خشوع در برهه‌ی حساس کنونی، حضور چند لحظه‌ای در قاب قلب‌های مهربانتان را بر هر منصبی ترجیح داده و کناره‌گیری خویش را از ادامه دادن در این صحنه ی نابرابر در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی اعلام می‌نمایم اما این پایان راه نیست چراکه در ادامه باروحیه‌ای جهادی و بصیرت انقلابی، خود را ملزم به کمک به برخی از دوستان خوب و ارزشی که در انتخابات حضور دارند میدانم.

به‌رسم ادب و قدرشناسی بر خود وظیفه می‌دانم از هواداران و حامیان و همه‌کسانی که در این مدت با تلاش و مهربانی‌های وصف‌نشدنی و حمایت‌های معنوی اینجانب را مورد تفقد و لطف خود قرار داده‌اند سپاسگزاری و قدردانی نمایم.
در پایان از همه همشهریان عزیز و به‌ویژه آنان که در دوره گذشته انتخابات شورای شهر و چه در این دوره که نسبت به بنده لطف و محبت داشته و با الطاف کریمانه خود بنده را شرمنده محبت‌های خود قراردادند خواهشمندم که با بصیرت و آگاهی در روز بیست و هشتم خردادماه در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و با خلق حماسه‌ای دیگر و انتخاب اصلح، شایسته و ولایی موجبات عزت و سربلندی و شکوه هر چه بیشتر ایران اسلامی عزیز را فراهم آورده و آینده‌ای روشن برای شهر مظلوممان رقم بزنند.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

ارادتمندتان
علی (پیمان) رنجبر

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار