کد خبر : 28542
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1397- 51: 13

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با همسر و مادر شهیدان رمضان و کریم نوبخت+ تصاویر

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با همسر و مادر شهیدان رمضان و کریم نوبخت+ تصاویر

نماینده ولی فقیه در گیلان خانواده شهدا را مایه عزت جامعه خواند و گفت: آنها که مسؤولیتی در نظام دارند باید در مقابل خانواده شهدا و مردم پاسخگو باشند و خود را خادم آنها بدانند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی به مناسبت چهارم شهریورماه سالگرد شهادت مهدی عراقی و هفته بسیج اصناف از خانواده شهیدان رمضان و کریم نوبخت دیدار کرد.
وی در این دیدار که توسط سازمان بسیج اصناف سپاه قدس گیلان ترتیب داده شد با اشاره به اینکه خانواده شهدا پیشقراولان انقلاب هستند اظهار کرد: وجود روحیه شهادت‌طلبی در خانواده شهدا مایه امیدواری و خوشحال کننده است.
آیت‌الله فلاحتی، خانواده شهدا را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی برخی از افراد همراه امام(ره) بودند اما در ادامه ریزش کردند اما خانواده شهدا همواره پشتیبان امام(ره) و مقام معظم رهبری هستند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه همسر شهید رمضان نوبخت از هواداران اولیه انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اگر امروز مسؤولان بر مسند قدرت نشسته‌اند در سایه خون شهدا است.
وی، خانواده شهدا را مایه عزت جامعه خواند و بیان کرد: آنها که مسؤولیتی در نظام دارند باید در مقابل خانواده شهدا و مردم پاسخگو باشند و خود را خادم آنها بدانند.
آیت‌الله فلاحتی به وجود نعمت بزرگ آزادی در جامعه اشاره کرد و گفت: اطلاع دارم خانواده‌های اهل حجاب از وجود بی‌حجابی در جامعه رنج می‌برند و تلاش می‌کنیم به صورت دلسوزانه و با منطق در راستای آنچه دین بیان کرده، به این افراد بگوییم حجاب را دین از شما طلب کرده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مسأله اقتصاد از موضوع‌های مهم جامعه است، متذکر شد: انتقاد خانواده شهدا به دولتمردان دردمندانه بوده و به فکر مردم هستند.
وی، زندگی با حقوق ماهانه یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار تومان را سخت توصیف کرد و یادآور شد: اداره کردن زندگی با درآمد پایین بسیار مشکل است و مسؤولان باید به فکر معیشت مردم باشند.
آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه مسؤولان محتاج دعای خانواده شهدا هستند، اظهار کرد: روحیه خانواده شهدا ستودنی است و امیدواریم شهدای انقلاب اسلامی با شهیدان صدر اسلام محشور شوند.
توجه به دغدغه‌های مردم خواسته خانواده شهدا است
همسر شهید رمضان نوبخت نیز در دیدار مذکور با گلایه از گرانی در جامعه گفت: وظیفه داریم دغدغه‌های مردم را به گوش مسؤولان برسانیم و خود را بدهکار انقلاب می‌دانیم.
منصوره نیکخو مادر شهید کریم نوبخت با تأکید براینکه خانواده شهدا در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، تصریح کرد: خانواده شهدا با تمام توان پشتیبان انقلاب هستند.
کریم نوبخت در سال ۱۳۵۹ در درگیری با مزدوران رژیم بعثی در سن ۱۹ سالگی در نفت شهر به شهادت رسید و شهید رمضان نوبخت پدر شهید کریم نوبخت در سال ۱۳۶۰ در سن ۴۹ سالگی توسط منافقین در شهر رشت ترور شد.

photo_2018-08-29_14-59-19

photo_2018-08-29_15-01-58

 

 

photo_2018-08-29_14-59-34photo_2018-08-29_15-01-52

photo_2018-08-29_14-59-43

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار