کد خبر : 3654
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اسفند 1394- 21: 2

تخریب سردار آقازاده با هدف بالا کشاندن رقبا/ بازار داغ شایعات جهت‌دار انتخاباتی!

تخریب سردار آقازاده با هدف بالا کشاندن رقبا/ بازار داغ شایعات جهت‌دار انتخاباتی!

برخی جریانات که حضور سردار آقازاده را مانع رسیدن به اهدافشان می دانند، با به راه انداختن شایعاتی مبنی بر حمایت جعفرزاده از ایشان، به دنبال کاهش پایگاه مردمی و رای نیروهای ارزشی و انقلابی به آقازاده هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان“، انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گیلان با حضور باشکوه مردم پای صندوق های رای برگزار شد و بار دیگر به همگان نشان داد که مردم خطه سبز این دیار، همواره پشتیبان ولایت فقیه و انقلابشان هستند و هیچ گاه به آرمانهای امام راحل پشت نخواهند کرد.

نامزدهای انتخابات، احزاب و گروه ها نیز تنور این انتخابات را با همایشات، سخنرانی ها، مصاحبه ها و… گرم نموده و سهم بسزایی در رقابتی کردن این کارزار و حضور حماسی مردم داشتند.

دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا در استان از مدتها قبل با تلاش گسترده و برنامه ریزی ویژه خود به دنبال رای آوری نامزدهای مورد حمایتشان در این انتخابات بودند تا بتوانند تعداد نمایندگان بیشتری در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

در این بین هر دو گروه به ارائه لیستهای ائتلافشان پرداخته و از مردم خواستند به لیست اعتماد کنند و رای دهند؛ که سرانجام اصولگرایان با سعی و وحدتشان توانستند در اکثر شهرستانها آرای بسیار بیشتری نسبت به اصلاح طلبان از مردم دریافت نمایند و کاندیداهای خود را روانه خانه ملت کنند.

اما ائتلاف اصولگرایان در شهرستان حساس و کلیدی رشت با حمایت از آقایان جبار کوچکی نژاد، سید علی آقازاده و سید ولی الله عظمتی نتوانست هرسه نفر را مستقیما وارد مجلس کند بلکه آنان به مرحله دوم راه یافتند و از آن طرف هم غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی سرلیست اصلاح طلبان در این حوزه به طور مستقیم راهی بهارستان شد و محمدصادق حسنی به عنوان نفر پنجم این انتخابات، تنها گزینه اصلاح طلبان برای دور دوم می باشد.

رقابت در مرحله دوم میان سه نامزد اصولگرا و یک اصلاح طلب است؛ و از آنجایی که حسنی چندان مقبولیت مردمی نداشته و نتوانست آرای قابل توجهی به دست آورد، از شانس بسیار کمتری نسبت به سه نفر دیگر برای نشستن بر کرسی نمایندگی برخوردار می باشد. همین امر موجب شده اصلاح طلبان در سناریویی از پیش طراحی شده با ایجاد شایعاتی به دنبال اختلاف میان اصولگرایان باشند تا شاید از این طریق بتوانند هرطور که شده حسنی را نماینده مجلس کنند!

از میان ۳ کاندیدای اصولگرا، سردار آقازاده گزینه ای است که این روزها با بیش از ۵۸ هزار رای سالم و پاک، هم برخی از مدعیان اصولگرایی و هم جریان اصلاح طلب که حضور ایشان را مانع رسیدن به اهدافشان می دانند، با به راه انداختن شایعاتی مبنی بر حمایت جعفرزاده از ایشان، به دنبال کاهش پایگاه مردمی و رای نیروهای ارزشی و انقلابی به آقازاده هستند! زیرا یکی از راه هایی که می توانند نیروهای ولایی و مومن را از اطراف سردار آقازاده دور نمایند، همین است که به دروغ بر سر زبان ها بیاندازند که فلان نماینده تمایل دارد ایشان نیز در کنارش نماینده مجلس شود!

بدیهی است از آنجایی که سردار آقازاده اهل معامله با آنان نبوده و در صورت راه یابی به مجلس، تمام قد جلوی رانت خواری، باندبازی و افکارشوم آقایان خواهد ایستاد؛ لذا اصلاح طلبان ناچارند با تخریب ایشان هم از ورودش به خانه ملت جلوگیری نمایند و هم مسیر را برای بالا کشاندن حسنی هموار و آسان کنند!

بنابراین باید مراقب بود در این یکی دوماه باقی مانده تا انتخابات، اسیر بازار داغ شایعات هدفمند و تفرقه انگیزانه عده ای از افراد منفعت طلب و جریانات معلوم الحال قرار نگیریم.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محسن پنجشنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۴:۵۸

سردار آقازاده واقعا انسان شریفی هستند و انتصاب افراد و اشخاص اصلاح طلب به این مرد مجاهد و با ثبات عقیده و ولایت مدار کار شایسته ای نیست
اما از این بزرگوار و آقای عظمتی کارکشته متعجبم که چرا با آدم […] همچون[…] هم پیمان شدند و وجه سلامت کاریشان را خدشه دار کردند
فقط به یک نمونه بسنده میکنم که یکی بره از آقای […] بپرسه که این دفتر مراجعات مردمی ایی که الان داره رو از کدام شرکت و به چه مناسبتی حبه گرفتند
پیروز باشید

محسن جمعه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

سلام
لازم نیست دیگه از سردار آقازاده و عظمتی امامزاده بسازید
برادر من هبه درسته نه حبه
در ضمن ایشان دفتر خود را هبه نگرفتند بلکه از دوست خویش قرض گرفته اند
حتما ضمن بالابردن سواد خود،اطلاعاتتان را نیز افزایش دهید که اینگونه منتشرکننده اخبار کذب نشوید
چرا که کار شما تخریب محسوب میشود.
اگر دین ندارید،لاقل آزادمرد باشید

shahrvand جمعه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

شرف به درودتان!!!!!
امروز در مراسم […] در مزار شهدا رشت جایتان خالی بود!!!
ایشان که در ایام فاطمیه در ستادشان موسیقی و جشن به پا بود
امروز با بازیچه قرار دادن خون شهدا و احساسات پاک مردم شهرم رشت اقدام کردند با دعوت پیامکی از طرف دارانشان به مزار شهدای رشت
شهدا را بازیچه سیاست های انگلیسی خود ساخته اند
ایشان که سابقا اصول گرایی سرسخت بودند امروز اصلاح طلبی یقه چاک دولت هستند
خواهشا مطلبی بنویسید و روشنگری کنید
و من الله توفیق

رفتن به نوار ابزار