کد خبر : 81230
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401- 15: 11

درخواستی از مقامات کشوری؛

ترک فعل مسئولان گیلان در اغتشاشات پیگیری شود

ترک فعل مسئولان گیلان در اغتشاشات پیگیری شود

استان گیلان بعد از کردستان و تهران، در صدر استان‌های دارای اغتشاش آنهم از نوع بحرانی ( آتش زدن مسجد، آمبولانس، ضرب و شتم مامور پلیس و…) قرار داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، همانطور که رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش‌آموختگی نیروهای مسلح به صراحت فرمودند “این اغتشاش از قبل برنامه‌ریزی شده بود” ، بی‌شک باید به ابعاد مختلف این پروژه‌ سازماندهی شده با نگاهی ژرف‌ اندیشانه و دقیق نگریست تا ضمن بررسی‌های عمیق‌تر به نقاط ضعف و قوت هم پی برد.

استان گیلان باید گفت متاسفانه بعد از کردستان و تهران، در صدر استان‌های دارای اغتشاش آنهم از نوع بحرانی ( آتش زدن مسجد، آمبولانس، ضرب و شتم مامور پلیس و…) قرار داشت و تجمعات زودهنگام معترضین نسبت به سایر استان‌ها پیام‌های مهمی برای مسئولان استانی و کشوری دارد که می‌طلبد تدبیر ویژه‌ای در این خصوص اندیشیده شود.

اینکه مثلا در شهر رشت چرا برخلاف فتنه ۸۸ و سایر اغتشاشات، خیابان معلم، میدان مادر و سبزه میدان برای آشوبگری انتخاب می‌شد، یقینا به طور خودجوش و ناگهانی نبوده بلکه بیانگر حضور میدانی نمایندگان ویژه منافقین و سلطنت‌طلبان در این شهر، شبکه‌سازی از بین جوانان، ساعت‌ها جلسه در هر هفته و برنامه‌ریزی‌‌های اساسی طی سالهای اخیر بوده تا در مقابله با نیروهای امنیتی بتوانند مقاومت بیشتری کرده و دوام آورند.

بدیهی است اگر همان ایام این افراد معاند و ضدانقلاب که اکثرا غیربومی هستند شناسایی شده و جوانان مظلوم این شهر از افکار شومشان آگاه می‌شدند، شاید شاهد این حجم از خرابکاری و توهین به مقدسات در استان گیلان نبودیم.

لذا در پایان درخواستی از مقامات ارشد کشوری مطرح می‌شود که در صورت امکان ترک فعل آندسته از مسئولان گیلانی که در ماه‌ها و سال‌های اخیر نسبت به این موضوعات مهم و وظایف ذاتی خود بی‌تفاوت بودند، پیگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار