کد خبر : 82840
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آبان 1401- 16: 18

جزئیات مراسم تشییع پیکر پاک سومین شهید مدافع امنیت در گیلان

جزئیات مراسم تشییع پیکر پاک سومین شهید مدافع امنیت در گیلان

منشوری با اعلام جزئیات مراسم تشییع پیکر پاک سومین شهید مدافع امنیت در گیلان گفت: این مراسم جمعه صبح از مقابل کانون بسیج شهرستان آستانه اشرفیه برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان، « احمدرضا منشوری »  امروز ( چهارشنبه، ۱۸ آبان) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهدای مدافع امنیت در استان گیلان از جان خود برای حفظ آرامش در کشور و مرزهای کشور گذشته‌اند، اظهار کرد: شهدا به ویژه شهدای مدافع امنیت و حرم با نثار کردن خون پاک خود به حفظ این‌ نظام مقدس و ایجاد آرامش در کشور کمک کردند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان  وجود سه شهید مدافع امنیت در استان گیلان را نشان‌دهنده اوج وفاداری و ولایتمداری مردم این استان دانست و گفت: مردم گیلان چه در طول دوران دفاع مقدس و چه در دفاع از حریم اهل بیت و همچنین در دفاع و ایجاد امنیت در کشور ولایتمداری خود را نشان دادند و وجود سه شهید مدافع امنیت تایید کننده این مهم است‌.

 

 

 

 

 

وی با اشاره به شهادت سومین شهید مدافع امنیت در استان گیلان بیان کرد: شب گذشته شهید بسیجی مدافع امنیت مجید یوسفی در عین انجام وظیفه و دستگیری یکی از لیدرهای آشوبات اخیر در بندر کیاشهر بوده که راننده یک دستگاه سواری تندر ۹۰ که لیدر اغتشاشات اخیر در کیاشهر است با سرعتی جنون آمیز به سمت مدافعان امنیت حرکت کرده و شهید یوسفی را به شهادت رساند.

 

 

منشوری از تشییع و برگزاری مراسم وداع با پیکر پاک شهید بسیجی مدافع امنیت خبر داد و افزود: مراسم وداع با پیکر پاک شهید بسیجی مدافع امنیت مجید یوسفی پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در گلذار شهدای شهرستان آستانه اشرفیه برگزار و مراسم تدفین این شهید هم روز جمعه ساعت ۹ صبح از مقابل کانون بسیج شهرستان آستانه اشرفیه برگزار و سپس در گلزار شهدای این شهر به خاک آرامیده خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار