کد خبر : 21298
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396- 10: 10

سفارت انگلیس در رأس فتنه ۸۸ بود/ کسانی که در حصر هستند دلیلی برای تقلب نیاوردند

سفارت انگلیس در رأس فتنه ۸۸ بود/ کسانی که در حصر هستند دلیلی برای تقلب نیاوردند

مسئول بسیج اساتید استان گیلان با بیان اینکه سفارت انگلیس در رأس فتنه ۸۸ بود گفت: این سفارت با حضور کارمندان محلی خود یک هزار و ۲۰۰ نفر را در ایران سازمان‌دهی کرده بود تا در انتخابات سال ۸۸ تأثیرگذار باشند.

به گزارش گیلانستان، سردار بهروز جلائی در کارگاه آموزشی شبکه روشنگری سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه  سفارت‌خانه‌ها در قوانین بین‌المللی قواعدی دارند اظهار کرد: در این قواعد آمده کشور پذیرنده و آن کشوری که سفیر صادر می‌کند چه شرایطی باید داشته باشد.

وی گفت: برخی سفارت‌های حاضر در کشور در سال ۸۸ در تحولات آن سال نقش مخربی را اعمال کردند.

مسئول بسیج اساتید استان گیلان با بیان اینکه سفارت انگلیس در رأس فتنه ۸۸ بود گفت: این سفارت با حضور کارمندان محلی خود یک هزار و ۲۰۰ نفر را در ایران سازمان‌دهی کرده بود تا در انتخابات سال ۸۸ تأثیرگذار باشند.

جلائی با اشاره به اینکه فتنه و فتنه‌انگیزی با پایان فتنه ۸۸ به پایان نرسیده است افزود:  پایان هر فتنه آغاز هر فتنه‌ای است و اگر تهدیدات از دوران پیامبر را موردبررسی قرار دهیم می‌بینیم که یکی از آن عوامل در کنار یهودیان و منافقان خود جامعه مسلمان به‌عنوان فرد مسلمان بود و منیت های که در  انسان مسلمان وجود داشت.

وی تصریح کرد: اصل برائت یعنی کسی که اتهامی را وارد می‌کند باید خودش دلیل بیاورند، چرا سران فتنه و کسانی که در حصر هستند دلیلی برای تقلب نیاوردند؟

مسئول بسیج اساتید استان گیلان با اشاره به اینکه سران فتنه اگر اعتراضی داشتند باید به شورای نظارتی وزارت کشور و شورای نگهبان مطرح می‌کردند افزود: سران فتنه فرق تقلب و تخلف را نمی‌دانستند و در ارائه اعتراض‌های خود دچار اشتباه شدند.

وی تصریح کرد: آن چیزی که ۹ دی، عاشورا و ۲۲ بهمن را از سایر روزها جدا می‌کند شاخص‌های است که آن را تمیز می‌دهد و ایمان، بصیرت و وقت‌شناسی را پدید می‌آورد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار