کد خبر : 497
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

حجت الاسلام اشجری رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در گیلان شد

حجت الاسلام اشجری رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در گیلان شد

از سوی آیت الله جنتی؛ احکام حجت‌الاسلام مجتبی اشجری به عنوان رئیس، احمد قنبریان به عنوان قائم‌مقام و حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد، حجت‌الاسلام میرغفار میرکریم‌پور و محمداسماعیل فرحی به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات در گیلان صادر و ابلاغ شده است.

به گزارش در گیلان، سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان در گیلان  با اشاره به آغاز انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از ۲۷ خردادماه امسال گفت: اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در تهران تعیین شدند.

احمد قنبریان به ریاست آیت‌الله احمد جنتی در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات اشاره کرد و افزود: آیت‌الله محمد یزدی، سیامک ره‌پیک، محمدرضا علیزاده و حجت‌الاسلام والمسلیمن سیدابراهیم رئیسی به عنوان اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات معرفی شدند.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت نظارت بر انتخابات گیلان معرفی شدند، تصریح کرد: احکام حجت‌الاسلام مجتبی اشجری به عنوان رئیس، احمد قنبریان به عنوان قائم‌مقام و حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد، حجت‌الاسلام میرغفار میرکریم‌پور و محمداسماعیل فرحی به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات در گیلان صادر و ابلاغ شده است.

سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان در گیلان به برگزاری هم‌زمان دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: وظایف هیئت‌های نظارت در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی کمی متفاوت است، اما به خاطر اینکه تشکیلات موازی ایجاد نشود هیئت نظارت مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دارای ترکیب واحد هستند و این ترکیب واحد در انجام وظایف نقش‌های مختلف را ایفا می‌کند.

به گزارش فارس، آیت‌الله احمد جنتی رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات طی حکمی حجت‌الاسلام مجتبی اشجری را به عنوان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گیلان منصوب کرد.

در حکم مذکور آمده است: بنا به تصویب هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان منصوب می‌شوید.

آیت‌الله جنتی در ادامه حکم آورده است: ضروری است با سرلوحه قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری در امر نظارت، جهات شرعی، اخلاقی و قانونی را در انجام وظایف خود ملاک عمل قرار داده و نسبت به رعایت موازین، ضوابط و مقررات به طور جدی توجه داشته باشید.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات تصریح کرد: انتظار می‌رود با استعانت از خداوند متعال و مساعدت سایر اعضا سهم موثری در انجام وظایفی که آن هیئت به عهده دارد، ایفا کنید./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد پنجشنبه , 1 مرداد 1394 - 16:43

یه نماینده بی ادب بود که یه آرزوی های داشت، حتما خیلی ناراحت شده.!!!

رفتن به نوار ابزار