کد خبر : 102467
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402- 00: 1

آیت الله رمضانی در دیدار با مجمع یاران انقلاب:

حوزه فرهنگی گیلان نیاز به انقلاب دارد/ تخصیص بودجه‌های فرهنگی نباید سلیقه‌ای باشد

حوزه فرهنگی گیلان نیاز به انقلاب دارد/ تخصیص بودجه‌های فرهنگی نباید سلیقه‌ای باشد

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: بودجه‌های شورای فرهنگ عمومی باید برنامه محور بوده و تخصیص بودجه نباید سلیقه‌ای باشد.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله «رضا رمضانی» در دیدار با اعضای مجمع یاران انقلاب اسلامی شهرستان رشت، اظهار کرد: استان گیلان در حوزه فرهنگی و سیاسی دارای مشکلاتی است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی باید دید مسئولان سند فرهنگی تدوین کرده‌اند یا خیر؟، تصریح کرد: باید حوزه‌های مختلف استان را آباد و مشکلات را برطرف کنیم.

 

وی با بیان اینکه مکتب فقهی مقام معظم رهبری تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات است، تصریح کرد: باید بیشتر به فکر مشکلات و معیشت مردم باشیم.

 

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه قداست‌شکنی در جامعه زیاد شده و امر مقدس را نامقدس جلوه می‌کنند، افزود: ما باید نسبت به آن قانون‌شکنی که قداست را نامقدس کند سختگیری کنیم که اگر این طور نباشد مانند غرب ولنگاری به وجود خواهد آمد.

 

وی خاطرنشان کرد: در نظام سکولار ممکن است در برابر برخی از ناهنجاری‌ها و توهین به مقدسات بی تفاوت باشند اما در جامعه اسلامی در برابر توهین به مقدسات موضع‌گیری می‌شود.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه با ساختارشکنان در جامعه در امر بی‌حجابی باید برخورد شود، افزود: در امر حجاب و عفاف باید در جامعه فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه زنان ما باغیرت هستند اما عده‌ای قلیل در بحث حجاب با دشمن همراهی می‌کنند، اضافه کرد: در برابر شبیخون فرهنگی دشمن باید برنامه داشته باشیم.

 

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه روحانیون در مساجد باید به روز باشند و جوانان را جذب کنند، گفت: ما باید در حوزه فرهنگی گیلان، انقلابی ایجاد کنیم و این مهم نیاز به همدلی همگان دارد.

 

وی ادامه داد: بودجه‌های شورای فرهنگ عمومی باید برنامه محور بوده و تخصیص بودجه نباید سلیقه‌ای باشد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مطالبه‌گری باید تخصصی باشد، اظهار کرد: وظیفه داریم در بین مردم امید ایجاد کنیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنیم.

 

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد: خیانت در امانت انقلاب اسلامی، امری نابخشودنی است.

 

آیت‌الله رمضانی به وجود مشکلات مدیریتی در استان گیلان اشاره کرد و افزود: نداشتن مدیر در تعداد زیادی از پست‌های مدیریتی و همچنین سرپرستی طولانی در برخی دیگر از دستگاه‌های اجرایی، امری ناخوشایند است.

 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه خیلی از فرصت‌ها را با وجود داشتن ظرفیت‌های مناسب، از دست داده‌ایم.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با تاکید بر اینکه هرچه درصد حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد امنیت در جامعه بیشتر می‌شود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی پشتیبان دارد و مردم همواره با آرمان‌های انقلاب اسلامی همراه هستند.

 

آیت‌الله رمضانی تاکید کرد: به یاری الهی، پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران با رهبری مقام معظم رهبری به دستان مبارک امام زمان(عج) خواهد رسید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار