کد خبر : 66656
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400- 55: 17

رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در گیلان:

خدمت به مردم دلیل ورود «آیت الله رئیسی» به میدان انتخابات است

خدمت به مردم دلیل ورود «آیت الله رئیسی» به میدان انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه تمام ستادهای ایشان مردمی است، گفت: خدمت به مردم دلیل ورود آیت الله رئیسی به میدان انتخابات است.

به گزارش گیلانستان، محمد دوستار عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تعدد ستادهای آیت الله رئیسی و سوالاتی که ممکن است در این خصوص برای مردم ایجاد شود، اظهار کرد: تمام ستادهای آیت الله رئیسی در گیلان، ستادهای مردمی هستند.

وی تأکید کرد: آیت الله رئیسی از جنس مردم بوده و برای مردم به وارد کارزار انتخابات شده لذا تمام ستادهای ایشان مردمی است.

رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در گیلان با اشاره به اینکه شعار و هدف ما، هر خانه یک ستاد است، اضافه کرد: هیچ محدودیتی برای راه اندازی ستادهای مختلف مردمی نداریم.

وی با بیان اینکه ممکن است در هر شهری، چندین ستاد با رویکردها و اشتراکات سیاسی، مذهبی، صنفی، قومی و زبانی راه اندازی شود، گفت: تعدد این ستادهای مردمی هیچ مشکلی ندارد چنانکه مسئولان این ستادها برای دریافت ابلاغ، مراجعه کرده و پس از آن فعالیت خود را شروع می‌کنند.

دوستار با اشاره به اینکه در استان گیلان تنها یک شورای هماهنگی ستادهای مردمی وجود دارد، ادامه داد: وظیفه این شورا نیز هماهنگ کردن ستادها و پاسخگویی به مراجع قانونی و همچنین هماهنگ کننده و مرتبط با ستاد مرکزی تهران است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در گیلان با اشاره به وجود وحدت در میان همه ستادها، افزود: تعدد ستادها منافاتی ندارد که افراد مختلف ستادهایی با عنوان ستاد مردمی داشته باشند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار