کد خبر : 105071
تاریخ انتشار : جمعه 25 اسفند 1402- 14: 13

واکنش مدیرکل ورزش و جوانان به حواشی اخیر:

خط قرمز ما صیانت از ارزش‌های انقلاب است/ با مقصران برخورد جدی خواهد شد

خط قرمز ما صیانت از ارزش‌های انقلاب است/ با مقصران برخورد جدی خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: خط قرمز ما صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است و با مقصران احتمالی این اتفاق برخورد جدی خواهد شد و هیچگونه مماشاتی در این خصوص وجود ندارد. 

به گزارش گیلانستان، مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره جوانان برتر ایران زمین، پرچمداران پیشرفت درگیلان برگزار و در این مراسم از جوانان در حوزه‌های قرآن، ادبیات، فیلم، موسیقی، ورزش، دانش بنیان، فعال رسانه‌ای و فضای مجازی، فعال اجتماعی،کار آفرینی و فعال جهادی تجلیل به عمل آمد .

 

برگزاری این مراسم و تجلیل از برخی برگزیدگان این جشنواره در حوزه کارآفرینی که در ایام اغتشاشات سال گذشته، جوانان را تحریک و علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی موضع‌گیری داشتند ، منجر به واکنش مردم انقلابی و جوانان مومن گیلان شد.

 

جهانبخش آرمان بعد از حواشی به وجود آمده در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بعد از حواشی رخ داده در جشنواره جوانان ایرانی پرچمداران پیشرفت و تجلیل از برخی افراد که منجر به جریحه‌دار شدن احساسات جوانان مومن شد، بررسی این مسئله در دستور کار اداره کل ورزش وجوانان گیلان قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه برترین ها از سوی بیش از ۸ دستگاه اجرایی استان معرفی شده اند، افزود ؛ خط قرمز اداره‌کل ورزش و جوانان صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است و با مقصران احتمالی این اتفاق برخورد جدی خواهد شد و هیچگونه مماشاتی در این خصوص وجود ندارد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت ؛ در گذشته نیز با تعداد اندکی افراد که در حوزه جامعه بزرگ ورزش وجوانان استان چنین مشکلاتی وایجاد ناهنجاری و… داشتند، به شدت برخورد شده و برخی از روسای هیئت‌های استانی و شهرستانی بعضا از سمت خود برکنار و برخورد جدی مواجه شدند.

 

در این مراسم همچنین از تعداد چشمگیری از جوانان انقلابی و روحانیت معزز به عنوان برترین های حوزه جهادی و اجتماعی، حافظین قرآن و قهرمانان ورزشی همچون محمدرهبری قهرمان شمشیربازی جهان که بیش از ۴ بار از رویارویی با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس انصراف داد ، نیز تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار