کد خبر : 75958
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400- 57: 18

بازهم ماجرای استیضاح؛

داستان تکراری شورای شهر برای عزل شهردار/ طرح سوال از علوی اعلام وصول شد!

داستان تکراری شورای شهر برای عزل شهردار/ طرح سوال از علوی اعلام وصول شد!

.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین واثق کارگرنیا در جلسه شورای شهر رشت با اشاره به ارائه ۱۱ سوال از شهردار با امضای ۹ عضو این شورا، گفت: شهردار رشت بعد از دریافت سوالات ۱۰ روز برای پاسخگویی فرصت دارد.

رئیس شورای شهر رشت گفت: ترمیم آسفالت ورودی های شهر علی الخصوص جاده تهران با عنایت به نزدیک شدن به ایام نوروز که آقای شهردار علت بی توجهی و اقدام لازم را توضیح دهد.مورد دیگر نگهبانان پارک ها به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند که این امر خلاف قانون کار است.

وی افزود: به شهردار رشت درزمینه انتخاب و انتصاب مدیران خود تذکر داده شد و بر این اساس انتصابات بنا ضوابط موجود و بنا به تعهد و تخصص باید صورت گیرد لذا شهردار رشت با نادیده گرفتن این موضوع در خصوص انتصابات توضیح دهند.

کارگرنیا ادامه داد: دفتر ثبت املاک شهرداری ،رفع خطر از پل‌های عابر پیاده، همچنین در زمینه شناسایی و ساماندهی مشاغل ترافیکی شهر رشت تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی گفت: در خصوص عدم پرداخت حقوق  و مزایای نیروهای حجمی قبلا تذکراتی صورت گرفته که تا کنون این بحث ادامه دارد و ساماندهی دستفروشان نیز از موارد دیگری است که آقای علوی باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار