کد خبر : 101823
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402- 38: 19

نماینده ولی فقیه در گیلان:

دشمن به دنبال درگیر کردن نظام با چالش‌های فرهنگی است

دشمن به دنبال درگیر کردن نظام با چالش‌های فرهنگی است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن سعی دارد نظام اسلامی را درگیر چالش‌های فرهنگی کند، گفت: با تدبیر نظام و هم‌آوایی مسؤولان همواره نقشه هایشان با شکست مواجه می شود.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز پنجشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به برخی نتایج و تصمیمات گرفته شده در جلسات مختلف برای مقابله با کشف حجاب در استان اظهار کرد: دشمن همواره سعی دارد نظام اسلامی را درگیر مسائل و چالش‌های فرهنگی کند و متأسفانه برخی داخلی‌های فرصت‌طلب و اپوزیسیون هم در زمین دشمن بازی می‌کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه افزود: دشمن در تلاش است تا با هدف قرار دادن فرهنگ، نظام اسلامی را از رسیدن به اهداف بلند اقتصادی، سیاسی و تقویت جبهه مقاومت بازدارد البته نظام در همه عرصه‌ها موفق بوده و به حرکت خود ادامه داده است.

 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اتفاقات غزه و فلسطین تصریح کرد: حرکتی که در جبهه فلسطین شروع شده است مانند خوره به جان صهیونیست‌ها خواهد افتاد چراکه همه گلوگاه‌ها و مراکز عمده صهیونیست‌ها توسط جبهه مقاومت بررسی شده و این اقدام ادامه دارد تا اسرائیل از صفحه روزگار محو شود البته آمریکا هم روزگار نکبت‌بار خود را سپری می‌کند.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بیان کرد: یکی از برنامه‌های دشمنان، هیاهو و جنجال‌آفرینی است اما با تدبیر نظام و هم‌آوایی مسؤولان، کارها برای مقابله با توطئه دشمن پیش رفت و همواره نقشه‌هایشان با شکست مواجه می‌شود.

 

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: بر اساس ماده ۱۰ قانون حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر، مجموعه‌های همچون وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، بسیج مستضعفین، شهرداری‌ها و سایر نهادها مکلف هستند که شرایط اقامه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین افزایش سطح آگاهی‌های عمومی در این خصوص را از طریق آموزش و اطلاع‌رسانی فراهم کنند.

 

وی با بیان اینکه کارِ دشمن گمراه کردن است، گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان هم باید به تقویت نیرو به ویژه در حوزه بانوان بپردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار