کد خبر : 107757
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1403- 06: 19

فرماندار رشت:

راه شهید آیت الله رئیسی با اقتدار ادامه دارد

راه شهید آیت الله رئیسی با اقتدار ادامه دارد

عاشوری با بیان اینکه افسوس یک الگوی کم نظیر خدمت گزاری و یک خدمت گزار صدیق در تراز انقلاب اسلامی را از دست دادیم گفت: راه شهید آیت الله رئیسی با اقتدارادامه دارد.

به گزارش گیلانستان، کیا عاشوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان در پی حادثه هوایی ضمن تسلیت به هموطنان گفت: آیت الله رئیسی در طول سالهای خدمت بی منت خود به مردم، همیشه و در همه حال برای ولایت فقیه احترام بالایی قائل و همواره پا در رکاب و ذوب در ولایت بود.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه امروز بیش از آنچه که غمدار و عزادار شهید آیت الله رئیسی باشیم نگران و افسوس می خوریم که یک الگوی کم نظیر خدمت گزاری و یک خدمت گزار صدیق در تراز انقلاب اسلامی را از دست دادیم گفت: خدمت رسانی سریع، بی منت و جهادی و بدور از نگاه های سیاسی و جناحی همواره در دستور کار این شهید بزرگوار قرار داشت و این روحیه به سایر دولتمردان و ارکان مدیریتی دولت در مرکز و استان ها و شهرستان ها سرایت کرده بود.

 

عاشوری با اشاره به استقبال میلیونی مردم از شهدای خدمت و در راس آنها آیت الله شهید رییسی در مراسم تشییع این شهدا، گفت: امروز برگی دیگر از تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد و همگان به چشم دیدند که مردم ایران اسلامی همواره قدردان خادمان خود بوده و تحت تاثیر پمپاژ منفی رسانه های دشمن قسم خورده قرار نگرفته و نخواهند گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور مردمی ما در طول سه سال خدمت خود تمام تمرکزش حل اساسی مشکلات مردم بود، افزود:کسی که در مسیر امامت و ولایت قرار می‌گیرد و تربیت شده این مکتب است، پاسخی به یاوه‌گویی‌ها نمی‌دهد و وقت خود را صرف جهاد و خدمت و امیدآفرینی برای مردم می‌کند که این خود بزرگ‌ترین سیلی به دشمنان است.

 

فرماندار رشت با اشاره به برگزاری مراسمات مختلف در جای جای شهرستان رشت توسط مردم انقلابی و قدرشناس این شهرستان برای رییس جمهور محبوب و شهیدشان، اظهار کرد: بنده از طرف خدمت‌گذاران شما در مرکز استان تعهد می‌دهم پرچمی را که حضرت آقای رئیسی و همراهان ایشان برداشتند ان‌شاءالله بر زمین نخواهیم گذشت و این راه با اقتدار ادامه پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار