کد خبر : 81421
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۰۵

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

ریش‌خند مدیران اصلاح‌طلب منطقه آزاد انزلی به دولت سیزدهم!

ریش‌خند مدیران اصلاح‌طلب منطقه آزاد انزلی به دولت سیزدهم!

مدیرانی که بارها به جریان اصلاحات به ویژه خانواده هاشمی رفسنجانی خوش خدمتی کرده‌اند، همچنان در منطقه آزاد انزلی می‌تازند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، در حالیکه یکسال و اندی از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد ولی اصلاح طلبان شناسنامه‌داری که در ستادهای میرحسین موسوی، حسن روحانی و عبدالناصر همتی مسئولیت داشته و هیچ سنخیتی نیز با جریان اصولگرایی و انقلابی ندارند، همچنان سکاندار معاونت‌ها و مدیریت‌های منطقه آزاد انزلی هستند.

 

خوش خدمتی این آقایان که تعدادشان بیش از ۱۰ نفر می‌باشد، در سالیان گذشته بارها به جریان اصلاحات به ویژه خانواده هاشمی رفسنجانی ثابت شده و در هر انتخاباتی ظرفیت‌های مالی و لجستیکی خود را برای موفقیت اصلاح‌طلبان به کار گرفته اند.

 

بی شک جریان انقلابی و دلسوزان استان گیلان از عیسی فرهادی مدیرعامل غیربومی منطقه آزاد انزلی (با وجود اینکه گرایش سیاسی‌‌اش هنوز در هاله‌ای از ابهام است) انتظار داشته که هرچه سریعتر نسبت به تغییر معاونین و مدیران اصلاح‌طلب که اسامی‌شان نیز مشخص است اقدام نموده تا این احتمال به وجود نیاید که مدیرعامل جدید، هیچ اختیار و اقتداری از خود در مدیریت ندارد.

انتهای پیام/

.

نویسنده: مجتبی امین

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسن چهارشنبه , 20 مهر 1401 - 8:46

شما که اینقدر دغدغه اصلاح طلب و اصولگرا دارید پس چرا یکبار از مدیرعامل آب گیلان که جز معدود مدیران استانیست که از دولت قبل هنوز سرکار هست یکبار تیتر نزدید معلومه یه جای کار می لنگه و خوب داره تغذیه می شید

رفتن به نوار ابزار