کد خبر : 24143
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1396- 57: 16

سفره‌های خالی کارگران و چشمان پر از حسرت فرزندانشان با وجود سفره‌های رنگارنگ برخی مدیران شهرداری!

سفره‌های خالی کارگران و چشمان پر از حسرت فرزندانشان با وجود سفره‌های رنگارنگ برخی مدیران شهرداری!

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر رشت گفت: عیدی و پاداش پایان سال برخی از کارگران شرکتی و حجمی شهرداری رشت تاکنون پرداخت نشده است.

به گزارش گیلانستان، محمدحسن علیپور شامگاه جمعه در گفت‌وگویی با ابراز گلایه از عدم پرداخت پاداش پایان سال کارگران شهرداری رشت اظهار کرد: در حق کارگران شرکتی و حجمی شهرداری رشت ظلم می‌کنند.

وی افزود: حقوق ماهیانه کارگران حجمی و شرکتی شهرداری رشت بسیار ناچیز است و با توجه به گرانی اجناس و تورم حاکم بر جامعه به‌سختی امرار و معاش می‌کنند.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه گوش شنوایی برای رفع مشکلات کارگران شهرداری رشت وجود ندارد بیان کرد: نجومی بگیرانی که از حالا برای گذراندن تعطیلات نوروزی سفرهای داخلی و خارجی برنامه‌ریزی کرده‌اند باید انصاف داشته و عیدی کارگران زحمتکش شهرداری را نیز پرداخت کنند.

علیپور افزود: سفره‌های رنگارنگ برخی از مدیران با سفره‌های خالی کارگران و چشمان پر از حسرت فرزندانشان تفاوت فراوانی دارد و خداوند ناظر بر اعمال همه ما است.

وی با اشاره به اینکه پیمانکاران شرکت‌های کارگری باید هر چه سریع‌تر نسبت به پرداخت پاداش پایان سال کارگران حجمی شهرداری اقدام کنند گفت: سکوت در مقابل تضییع حقوق مستضعفان جایز نیست و هرکسی ظلمی را ببیند و به خاطر منافع شخصی‌اش ساکت بماند خائن است و باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار