کد خبر : 3384
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 بهمن 1394- 50: 17

شهردار رشت به جای مديريت امور شهر، شورا را مديريت می کند!

شهردار رشت به جای مديريت امور شهر، شورا را مديريت می کند!

تا کنون انتقادات و پيگيري موضوعات شهرداري رشت از تريبون شوراي اسلامي شهر توسط اينجانب و همکاران بنده ، فقط بازار معامله پشت پرده را براي بعضي ها داغ کرده !

به گزارش درگیلان، محمود باقری خطیبانی عضو شواری اسلامی رشت در پی اتفاقات اخیر شهر یادداشتی نوشت که به شرح زیر می باشد:
بسمه تعالی

شوراي شهر رشت از اختيارات قانوني اش بمنظور ايفاي نقش نظارتي نسبت به شهرداري کم اطلاع است.

به عنوان مثال همکاران ما فقط به فکر کادر سازي براي انتخابات آينده خود و يار گيري از مديران شهرداري رشت هستند؛
و اين دغدغه مي شود و صراحتا به عنوان گلايه به بعضي از مديران شهرداري عنوان مي کنند که در ازاي کوپني که برايتان سوزانده ايم ؛ حالا بايد حداقل دويست نفر کادر انتخاباتي برايمان مي ساختي؟! پس چه کرديد ؟
بنابراين مشخص است که وزن برخي از ما اعضا چقدر است!؛ و مردم بدانند حضور چنين افرادي در شورای اسلامي شهر که از روز اول بجاي داعيه خدمتگذاري به مردم ، دغدغه انتخابات را در ذهن دارند ؛ سم مهلک براي شهر رشت است ؛ که اين اعمال نفس دستگاه شهرداري رشت را گرفته است که ما اعضاي شوراي شهر با آرا ، معامله گري خود در خصوص استيضاح شهردار ، بجاي دغدغه اصل استيضاح؛ بدنبال بهره برداري جهت انتصاب دوستان خود در مناصب شهرداري هستيم.

       استيضاح شهردار درست است.

 تا کنون انتقادات و پيگيري موضوعات شهرداري رشت از تريبون شوراي اسلامي شهر توسط اينجانب و همکاران بنده ، فقط بازار معامله پشت پرده را براي بعضي ها داغ کرده !

           اين تفکر مسموم و کاسب کارانه در نزد همکاران در شوراي اسلامي شهر باعث مي شود که تحرک و فعاليت دستگاه شهرداري کند شود و شهردار به دنبال اين باشد تا خواسته هاي نا بحق ما را تحمل کند !
يک روز به نام حمايت از قشر عزيزي ….  پيگير دريافت حقوق کارگران محترم؛ براي شهردار رشت اولويت پرداخت تعيين مي کنيم ؛ يک روز ديگر به شهردار براي آنکه فردي که مد نظرمان است را در فلان پست به کار گيرد او را تحت فشار قرار مي دهيم !

         شهردار به جای مديريت امور شهر رشت ، شورا را مديريت مي کند و با اين درخواست و فشارهاي ناثواب به دنبال جلب رضايت حداکثري اعضا شورا است ؛ تا پيگيري کارهاي مردم !

اين سطح از تغييرات در مدت کمتر از يکسال در شهرداري رشت به معنای قربانگاه منا است آنجا برای ثواب ، اینجا قربانی برای گناه است ، آیا با این گونه موارد به نظر نمی رسد  شهردار محترم تمرکزش را از دست داده است ؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار