کد خبر : 22478
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1396- 23: 21

شکایت جدید امام جمعه رشت از مدیر مسئول گیلانستان و تقاضای برخورد قاطع با وی! + جزئیات

شکایت جدید امام جمعه رشت از مدیر مسئول گیلانستان و تقاضای برخورد قاطع با وی! + جزئیات

دفتر امام جمعه رشت در نامه ای به بازپرس پرونده، تقاضای اشد مجازات و برخورد قاطع دستگاه قضایی با مدیر مسئول گیلانستان را نمود.

به گزارش خبرنگار سرویس قضایی گیلانستان، دفتر آیت الله زین العابدین قربانی نماینده محترم و معزز ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در اقدامی جدید شکایتی دیگر به جمع شکایتهای قبلی خود از مجتبی امین مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی گیلانستان اضافه کرد.

انتشار ۲ خبر با عناوین “خبر بازداشت فرزند آیت الله قربانی شایعه و کذب بود” و “خطر رسانه های روشنگر برای نظام و انقلاب بیشتر است، یا فساد آقازاده ها” علت شکایت جدید دفتر آیت الله قربانی از مجتبی امین می باشد.

بر همین اساس مدیر مسئول گیلانستان که از مردادماه سالجاری جهت دفاع از مطالب انتشار یافته همواره به محاکم انتظامی و قضایی احضار می شد، با نامه مدیر اجرایی دفتر آیت الله قربانی به بازپرس پرونده، برای این ۲ خبر نیز می بایست در دادسرا حاضر شود.

دفتر امام جمعه رشت همچنین در نامه مذکور تقاضای اشد مجازات و برخورد قاطع دستگاه قضایی با مدیر مسئول گیلانستان را نمود!!

حال با این فضای به وجود آمده در استان گیلان و خفقان رسانه ای موجود، آیا میتوان به پیشرفت جامعه و حل مشکلات مردم امیدوار بود؟!

وقتی با پایگاه های خبری شناسنامه دار داخلی چنین برخوردهایی میشود، آیا نباید انتظار داشت که رسانه های ضد انقلاب و معاند بیایند خلاء موجود را پر کرده و خود را به تریبون اصلی و زبان مشکلات مردم تبدیل نمایند؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی چهارشنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

سلام برادر مجتبی . امر به معروف و نهی از منکر واقعی باید نسبت مسئولان باشد نه ضعفا که شما بخوبی انجام می دهید . گر ما ز سر بریده می ترسیدیم / در مجلس عاشقان نمی رفصیدیم . به راه انقلابی تان ادامه دهید . مسئولان بدانند که هیچ وقت فاقد شی معطی شی نمی شود . علی تالشی از صومعه سرا

حسین چهارشنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

امین جان دوستت داریم حداقل یک نفر تو استان پیدا شد که یک حرکت انقلابی انجام بده از این نهضت روشنگیریت متشکریم

دکتر اویس چهارشنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

با سلام
دادسرا نهادي است كه در معيت دادگاه انجام وظيفه مي نمايد و عهده دار كشف جرم ، تعقيب متهم به جرم ، اقامه دعوي از جنبه حق الهي و حفظ حقوق عمومي و حدود اسلامي اجراي حكم ، هم چنين رسيدگي به امور حسبيه بر اساس ضوابط قانوني مي باشد. رسانه های دلسوز اسلام و انقلاب اسلامی در حکم بازوی دادستان تلقی می شوند زیرا
در کشف جرم، و حفظ حقوق عمومی ،مدد کار دادسرا هستند لذا بر خورد با این رسانه ها ، باعث عدم کشف جرم و عدم تعقیب مجرمان خواهد شد و جامعه در اثر فساد پنهانی ، از درون پوسیده می شود به طوری که در گزارش ۱۷ دیماه مدیر کل محترم بازرسی گیلان مشاهده شد که ۸۸ مدیرمتخلف به دستگاه قضایی معرفی شد و بیش از ۲۰۰نفر به دایره تخلفات ادارات مربوطه ارجاع داده شدالبته اگر هم در نشر خبر در حق کسی اشتباهی صورت گرفته باشد . بهر حال انسان ممکن الخطا ست .و قابل جبران است .

موسوی تنیانی جمعه , ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶

واقغا این خبر تاسف برانگیز است
جناب آقای امین همچنان استوار و پایدار باش
خدا قوت برادر

بابک بیات شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۱۲

ازت حمایت می کنیم…

رفتن به نوار ابزار