کد خبر : 71448
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400- 41: 10

رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

طرح مجلس برای جبران کمبود نیرو در آموزش و پرورش/ معلمان جدید جذب می‌شوند

طرح مجلس برای جبران کمبود نیرو در آموزش و پرورش/ معلمان جدید جذب می‌شوند

حجت‌الاسلام صفری ملک میان از کمبود نیروی معلم در مجموعه آموزش و پرورش با توجه به نیازهای احصاء شده خبر داد و گفت: مجلس طرح جذب معلم به ویژه معلمان مدارس غیرانتفاعی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» اظهار داشت: معلمان شاغل در مدارس غیرانتفاعی جهت جذب و استخدام در آموزش و پرورش تاکنون پیگیری‌های بسیار زیادی داشتند و با توجه به نیازهای وزارت آموزش و پرورش لازم است به مطالبات آنان توجه شود.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس کمبود معلم در مجموعه وزارتخانه آموزش و پرورش را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با توجه به مشکلات ذکر شده قرار است طرحی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای رفع این مشکل تهیه و وارد صحن شود.

صفری ملک میان با بیان اینکه طرح جبران کمبود نیروی معلم در وزارت آموزش و پرورش تا چند وقت دیگر در دستور کار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد اذعان کرد: طبق آخرین خبری که در این مورد داریم مقرر شده این طرح تا هفته آینده وارد صحن شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان اقدام مجلس برای تهیه طرح تامین و جذب نیروی معلم در آموزش و پرورش را برای جامعه فرهنگیان کشور به ویژه معلمان شاغل در مدارس غیرانتفاعی نویدبخش دانست و ادامه داد: امیدواریم با چنین اقداماتی که در مجلس مورد پیگیری قرار می‌گیرد بتوانیم به خواسته‌های حوزه آموزش و پرورش پاسخ مناسبی بدهیم.

وی تلاش دولت و مجلس برای ساماندهی و تعیین تکلیف نیروهای فعال در حوزه آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تربیت نسل آینده کشور بر عهده معلمان و وزارت آموزش و پرورش است و فرهنگیان از اقشار تأثیرگذار و زحمت‌کش جامعه محسوب می‌شوند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار