کد خبر : 103319
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1402- 08: 20

مدیر حج و زیارت گیلان:

تکمیل ظرفیت پیش ثبت نام حج تمتع ادامه دارد/ ۳۱۵ گیلانی پیش ثبت نام کردند

تکمیل ظرفیت پیش ثبت نام حج تمتع ادامه دارد/ ۳۱۵ گیلانی پیش ثبت نام کردند

مدیر حج و زیارت گیلان، از عدم تکمیل ظرفیت پیش ثبت نام حج تمتع استان در فراخوان قبلی خبر داد و بیان کرد: دارندگان فیش حج تا پایان شهریورماه ۱۳۸۶ می‌توانند برای ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع اقدام کنند.

به گزارش گیلانستان، وحید اسکندری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام فراخوان تکمیل ظرفیت پیش ثبت نام حج تمتع سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: با توجه به عدم تکمیل ظرفیت تخصیص داده شده حج تمتع استان گیلان، از دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا پایان شهریورماه سال ۱۳۸۶ جهت پیش ثبت نام دعوت به عمل می آید.

 

وی با بیان اینکه دارندگان قبوض ودیعه گذاری از ۱۵ دی ماه امسال با مراجعه به سامانه رزرو به نشانی «https://reserve.haj.ir» نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام کردند، گفت: شاهد ثبت نام ۳۱۵ گیلانی در این مرحله بوده ایم.

 

مدیر حج و زیارت گیلان از عدم تکمیل ظرفیت پیش ثبت نام حج تمتع استان در فراخوان قبلی خبر داد و بیان کرد: دارندگان فیش حج تا پایان شهریورماه ۱۳۸۶ می‌توانند از هم اکنون با پرداخت هزینه علی‌الحساب برای ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع اقدام کنند.

 

اسکندری عنوان کرد: با توجه به ظرفیت خالی حج تمتع، این فرصت برای علاقمندان به انجام مناسک حج فرصت مناسبی است؛ بدیهی است در صورت عدم تکمیل ظرفیت حج تمتع این استان نسبت به فراخوان روزشمار ودیعه گذاران اقدام خواهد شد.

 

وی یادآور شد: در سال جاری تعداد ۵۴۰ زائر در قالب چهار کاروان از استان گیلان به حج تمتع اعزام شده اند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار