کد خبر : 72971
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400- 27: 13

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان:

طرح هادی در ۱۴۴روستای گیلان بازنگری می شود

طرح هادی در ۱۴۴روستای گیلان بازنگری می شود

دائمی از بازنگری طرح هادی در ۱۴۴ روستای گیلان خبر داد و گفت: عمران، آبادی و مقاوم سازی مسکن روستایی به عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

به گزارش گیلانستان، «حامد دائمی» امروز ( شنبه، ۶ آذر ) در دیدار با نماینده ولی فقیه گیلان در گیلان در مصلی رشت اظهار کرد: حمایت از محرومین در ساخت مسکن توسط این نهاد ادانه دارد.‌

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان به حساب ۱۰۰ امام (ره) در راستای کمک به احداث مسکن محرومان اشاره کرد و گفت: عمران، آبادی و مقاوم سازی مسکن روستایی به عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

دائمی با اشاره به اینکه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰هزار نفر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محول شده است، اذعان کرد: افراد محروم و متقاضیان کم برخوردار، جامعه هدف ما را تشکیل می دهند.

وی از فعال شدن انجمن خیرین مسکن ساز گیلان خبر داد و تصریح کرد: حساب ۱۰۰ امام (ره) در راستای کمک به احداث مسکن اقشار محروم جامعه ایجاد شده تا افراد بی‌بضاعت بتوانند صاحب مسکن شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان، مقاوم سازی واحدهای بی‌دوام و کم‌دوام روستایی را از اولویت های این نهاد برشمرد و اظهار کرد: اجرا و بازنگری در طرح‌های هادی روستایی از جمله برنامه‌های بنیاد مسکن استان است که در این راستای امسال در ۱۴۴ روستا بازنگری طرح هادی انجام می‌شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار