کد خبر : 96084
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402- 59: 15

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل:

قانون عفاف و حجاب طرحی دو قطبی نیست

قانون عفاف و حجاب طرحی دو قطبی نیست

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون فصل الخطاب همه است، گفت: قانون عفاف و حجاب طرحی دو قطبی نیست.

به گزارش گیلانستان، رسول فرخی میکال ظهر پنج شنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش مهمی در حیات اجتماعی، پویایی و نشاط دارند.

 

وی با بیان اینکه رسانه از دیرباز در زندگی بشر اهمیت داشته است، افزود: از ابتدای خلقت بشر تاکنون رسانه و خبر از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.

 

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبر در زندگی بشر اثرگذار و تحول آفرین است، گفت: صداقت محوری از مهمترین الزامات یک خبر و رسانه است.

 

فرخی میکال با بیان اینکه مسئول تراز انقلاب اسلامی پاسخگو است، اضافه کرد: صداقت نگاری، مطالبه گری درست و منصفانه و پاسخگویی به موقع مسئولان و رفع چالش‌ها، پازل‌های توسعه هستند.

 

وی با بیان اینکه دولت به معیشت و امنیت شغلی خبرنگاران توجه کند، افزود: بی توجهی به امور معیشتی و مشکلات صنفی خبرنگاران پذیرفته نیست.

 

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساختار بودجه در کشور به محورهای مختلفی وابسته است، اضافه کرد: میزان بودجه‌های استانی پاسخگوی نیازهای گیلان نیست و باید ردیف بودجه ملی به کمک توسعه استان بیاید.

 

فرخی میکال با اشاره به ابعاد مختلف فعالیت نمایندگان، بیان کرد: نمایندگان در کنار قانون گذاری، نقش نظارت بر عملکردها و پیگیری مشکلات و چالش‌های حوزه انتخابیه را دارند.

 

وی، توسعه راه‌ها را شاخصه اصلی پیشرفت برشمرد و افزود: راه‌های روستایی و شهری لاهیجان توسعه پیدا می‌کند.

 

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون فصل الخطاب همه است، گفت: قانون عفاف و حجاب طرحی دو قطبی نیست.

 

فرخی میکال با اشاره به برخی مسائل عفاف و حجاب اضافه کرد: قانون عفاف و حجاب بسیاری از مشکلات جامعه را حل می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار