کد خبر : 100440
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402- 38: 20

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

مشکلات آب شرب در گیلان به زودی حل می‌شود

مشکلات آب شرب در گیلان به زودی حل می‌شود

رییس سازمان بسیج مستضعفین از اجرای طرح آبرسانی در نقاط مشکل دار گیلان خبر داد و گفت: به زودی بخشی از مشکلات زیرساختی نظیر آب و راه در گیلان حل می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سردار غلامرضا سلیمانی عصر شنبه در آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در لشکر قدس گیلان اظهار کرد: بیداری اسلامی در منطقه و جهان از فرهنگ و تفکر بسیجی نشأت کرده و رشد و نمو پیدا کرده است.

 

وی با اشاره به خیزش جهان بشریت علیه اسراییل و استکبار افزود: صدای مظلومیت مردم فلسطین و غزه در جهان طنین انداز شده است و عالم بشریت را به واکنش علیه جنایات رژیم صهیونیستی وا داشته است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی در آستانه تمدن سازی است، گفت: ایران در رسیدن به قله که رهبر معظم انقلاب نویدش را دادند بسیار نزدیک است.

 

سردار سلیمانی با بیان طوفان الاقصی پیروزی بزرگ امت اسلامی به ویژه فلسطینی‌ها علیه رژیم صهیونیستی بود، اضافه کرد: گفتمان اسلام، ایثار، مقاومت و جهاد بعد از عملیات طوفان الاقصی که بر گرفته از تفکر انقلاب اسلامی است در جهان گسترش پیدا کرد.

 

وی با اشاره به خفقان رسانه‌ای جنایات اسراییل علیه فلسطین افزود: طوفان الاقصی حصر رسانه‌ای استکبار جهانی را در غزه شکست و دنیا را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی آگاه و بیدار کرد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اقدامات مؤثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه محرومیت زدایی و اقدامات جهادی در ایام مختلف سال، بیان کرد: قرارگاه محرومیت زدایی و سازندگی سپاه همواره در تمامی نقاط کشور در کنار محرومان بوده و برای کاهش محرومیت در جهان اقدامات خوبی را انجام داده است.

 

سردار سلیمانی با تأکید بر لزوم توجه به مسئله رفع مشکلات تب مناطق مختلف کشور به ویژه گیلان اضافه کرد: گیلان در سایه سرسبزی و طراوت در برخی مناطق دچار مشکل آب است که باید برطرف شود.

 

وی از اجرای طرح آبرسانی در نقاط مشکل دار گیلان خبر داد و افزود: بزودی بخشی از مشکلات زیرساختی نظیر آب و راه در گیلان حل می‌شود.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فعالیت ۵۲ هزار گروه جهادی در کشور اضافه کرد: از این ۵۲ هزار گروه جهادی فعال در کشور، سه هزار و ۷۰۰ گروه در گیلان فعال هستند که اقدامات آنان در کشور کم‌نظیر است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسین کوچصفهانی دوشنبه , ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

اب شهری کوچصفهان بسیار بدبو و غیر آشامیدنی است بارها به مسئولین گفته شد ولی کسی پاسخگو نیست مردم شهر کوچصفهان الان چندین ساله از اب شهری غیر بهداشتی رنج می برند و باید آب شرب خریداری کنند و جالبه توی قبض آب شهری آب شرب محاسبه می شود

رفتن به نوار ابزار