کد خبر : 26828
تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1397- 12: 19

من سرمربی قانونی سپیدرود هستم/ به جای حاشیه سازی واقعیت را بپذیرید

من سرمربی قانونی سپیدرود هستم/ به جای حاشیه سازی واقعیت را بپذیرید

سرمربی سپیدرود می گوید فعالیتش در این تیم کاملا قانونی بوده و اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال او را به عنوان کادر فنی رسمی می شناسد.

به گزارش گیلانستان، حواشی مربوط به مسایل مالکیت و مدیریتی سپیدرود تمامی ندارد و هر روز اخبار ضد و نقیضی در این رابطه به گوش می رسد. اما خداداد عزیزی سرمربی این تیم که به همراه بازیکنانش اردوی آمادگی خود را در هتل المپیک تهران برپا کرده به خبرنگار ما می گوید: واقعا من الان باید چه بگویم؟ کجای کار ما ایراد دارد؟ من یک پیشنهاد لیگ برتری از تیم پرهوادار دریافت کرده ام. وقتی هم با مدیریت این تیم قرارداد بستم با حکم قانونی وزارت ورزش و هیات فوتبال مالک باشگاه سپیدرود بودند.

او ادامه می دهد: طبق حکم هیات داوری آقای نوین مالک باشگاه هستند و در حال اجابت تعهدات مالی بازیکنان که به همین منظور نیز یک چک یک میلیارد و دویست میلیون تومانی بابت مطالبات فصل قبل داده اند. حالا شما بفرمایید کجای کار ما غیرقانونی است؟  اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال حمایت خود را از مجموعه ما اعلام کرده اند و خدا را شکر هواداران نیز به بهترین شکل پشت سر تیم هستند.

عزیزی در واکنش به حکم دادگاه شعبه شش رشت در مورد متوقف نمودن فعالیت های باشگاه و انتقال مجدد مالکیت به تن زاده تصریح کرد: اولا این حکم قطعی نیست و چیزی در باره انتقال امتیاز نگفته است. تا جایی که من می دانم موقتا جلوی فعالیت های باشگاه گرفته شده است. اما حرف من این است وقتی متولیان ورزش و فوتبال کشور در استان که همان اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال هستند ما را به عنوان مجموعه قانونی می شناسند این دیگر چه موضوعی است که مطرح می کنید؟

سرمربی سپیدرود در مورد اظهارنظرهای تن زاده و انتخاب علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی گفت: من در مورد این آقا هیچ حرفی نزده ام. فقط ایشان یک بار در مورد بنده اظهارنظر کردند که جوابشان را دادم و الان هم می گویم که در حدی نیستند که در مورد خداداد عزیزی حرف بزنند. من دخالتی در امور مدیریتی ندارم و به عنوان یک فوتبالی کار را انجام می دهم حالا اگر این وسط کسی در پشت پرده کاری کرد خب دیگر آن هم از شانس من است که هرجا می روم چوب لای چرخ می گذارند.

عزیزی در مورد آخرین شرایط تیمش گفت: ما با تعداد زیادی از بازیکنان برای فصل بعد توافق کردیم و قرار است فردا هم با ۸ یا ۹ بازیکن مذاکره کنیم. همه این بازیکنان لیگ برتری هستند و امیدوارم بتوانیم همکاری مان را آغاز کنیم تا تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنیم.

او با اشاره به برنامه های تمرینی تیمش خاطرنشان کرد: ما روز دوشنبه یک بازی دوستانه با بادران خواهیم داشت و بعد هم سعی می کنیم یکی دو بازی با تیم های لیگ برتری در رشت برگزار کنیم. در این مدت هر جلسه تمرین ما در رشت بیش از ۲۰۰ هوادار داشت و همین مایه دلگرمی ما برای ادامه کار است. امیدوارم همه واقعیت را بپذیرند و بگذارند نماینده فوتبال گیلان در آرامش به کارش ادامه دهد./ ورزش سه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار