کد خبر : 106174
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اردیبهشت 1403- 07: 12

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان:

هم افزایی سیاسی در راستای حفظ سرمایه اجتماعی نظام ضروری است

هم افزایی سیاسی در راستای حفظ سرمایه اجتماعی نظام ضروری است

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به آمادگی کامل معاونت سیاسی در بیان دستاوردهای انقلاب در تمامی سطوح ،هم افزایی سیاسی در راستای حفظ سرمایه اجتماعی نظام را ضروری بیان کرد.

به گزارش گیلانستان،سرهنگ پاسدار معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با محمد جلائی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان دیدار و گفتگو کرد.

 

 

 

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان ضمن تقدیر از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در برگزاری باشکوه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان گیلان از موقعیت و شرایط انقلاب اسلامی به دلیل تأثیرگذاری آن در نظام بین المللی مباحثی را مطرح کرد.

 

 

 

وی حضور آگاهانه مردم در عرصه هارا باعث ماندگاری و تثبیت نظام اسلامی دانست و افزود:مهم ترین عامل برای مقابله با توطئه های سیاسی و فرهنگی دشمنان تحقق جهاد تبیین، هوشمندی و حضور آگاهانه در عرصه ها می باشد .

 

 

 

سرهنگ پاسدار عزیزی ادامه با اشاره به ضرورت هم افزایی سیاسی در راستای حفظ سرمایه اجتماعی نظام در بیان دستاورد های انقلاب اسلامی، معاونت سیاسی در تمام سطوح آمادگی کامل دارد.

 

 

 

محمد جلائی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تقدیر از اقدامات تبیینی سپاه استان در سال گذشته گفت: بی شک اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی مرهون خدمات متنوع و متعدد سپاه در عرصه های مختلف ملی و فراملی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار