کد خبر : 107823
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1403- 38: 18

پایان خدمت شهید جمهور و همراهانش، صادقانه و عاشقانه بود

پایان خدمت شهید جمهور و همراهانش، صادقانه و عاشقانه بود

معاون سیاسی، امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه پایان خدمت شهید جمهور و همراهانش، صادقانه و عاشقانه بود، گفت: شعار دولت در عرصه داخلی مردمی‌سازی و برگرداندن این گفتمان در جامعه بود که امروز اثر آن را شاهد هستیم.

به گزارش گیلانستان، محمد جلائی معاون سیاسی، امنیتی استانداری گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و همراهانش که در میدان انقلاب شهر لنگرود برگزار شد با بیان اینکه شهادت شهید جمهور و همراهانش تداعی کننده شهادت شهیدان رجایی و باهنر است، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در مراسم‌های یادبود و تشییع پیکر شهدای خدمت، نشان دهنده پیوند قلبی آنان با حاکمیت و نظام است.

وی با بیان اینکه ایران در طول انقلاب شخصیت‌های برجسته‌ای را از دست داد، گفت: در طول دوران انقلاب،‌ از دست دادن شخصیت‌های نظام خدشه‌ای در روند کار حاکمیت ایجاد نکرد و علی رغم از دست دادن شهید رئیسی، حاکمیت خود را برای برگزاری انتخابات در کمتر از دو ماه دیگر آماده می‌کند که این نشان دهنده قدرت یک حاکمیت و نظام است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه پایان خدمت شهید جمهور و همراهانش، صادقانه و عاشقانه بود، افزود: شعار دولت در عرصه داخلی مردمی‌سازی و برگرداندن این گفتمان در جامعه بود که امروز اثر آن را شاهد هستیم.

جلائی با بیان اینکه نمایندگان بیش از ۶۰ کشور برای حضور در مراسم شهید جمهور در ایران شرکت کردند، گفت: نمایندگان کشورهای خارجی رسما اعلام کردند که به عهد و پیمانی که با رئیس جمهور بستند پایبندند چراکه رئیسی را فردی صادق می‌دانستند.

وی با بیان دستاورد دولت در ارتباط با کشورهای خارجی بر اساس ارزش‌های کشور و برای مردم بود، تصریح کرد: افرادی هم بودند که در دولت‌های گذشته همه مسایل را به آمریکا و همکاری با آنان پیوند زده بودند ولی دولت سیزدهم و شهید جمهور ثابت کرد که می‌توان بدون پیوند با آمریکا و استکبار، با همه کشورهای دیگر مراوده داشت.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه مردم در انتخابات مجلس که اسفند برگزار شد جهاد کردند و حضوری پرشور داشتند، افزود: حضور در عرصه‌های انقلاب اسلامی جهاد است چراکه دشمن در همه عرصه‌ها در تلاش است تا مردم را از حاکمیت جدا کند که حضور پرشور در انتخابات، به مثابه پیکار با دشمن و پیروز شدن بر دشمن است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری گیلان با اشاره به خصوصیات بارز شهید جمهور و دولت سیزدهم بیان کرد: بارزترین ارزش در دولت رییسی، اسلام و ارزش‌ها و خدمت‌گذاری به آحاد ملت است و در سفرهای استانی خود نیز همواره به همه مسائل دقت نظر داشتند و ریزبینانه برای حل مشکلات شبانه روزی تلاش می‌کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار