کد خبر : 84739
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401- 51: 12

سرپرست برگزاری رقابت‌های دارت کشور:

پایان رقابت‌های دارت کشور در شاهرود/ گیلان قهرمان شد

پایان رقابت‌های دارت کشور در شاهرود/ گیلان قهرمان شد

سرپرست برگزاری رقابت‌های دارت کشور گفت: هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی و انتخابی تیم ملی دارت ایران در شاهرود با مقام نخست تیم گیلان در رده سنی بزرگسالان پایان یافت.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان سمنان، جابر قمی بیان کرد: رقابت‌های قهرمانی و انتخابی تیم ملی دارت در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان بخش مردان به مدت دو روز با حضور ۱۷۶ نفر از ۲۶ استان کشور در سالن تختی شاهرود برگزار شد و در بخش تیمی بزرگسالان، گیلان، خراسان رضوی و سمنان به ترتیب رده‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

وی با بیان اینکه محمدرضا ناظریه از استان سمنان امتیازآورترین بازیکن رده سنی بزرگسالان شناخته شد، ادامه داد: در پایان رقابت‌های بخش انفرادی، پارسا کاظمی از گیلان قهرمان و احمد مرادی از قم نایب قهرمان شد و محمدرضا ناظریه از سمنان و مختار بهشتی از یزد به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

 

سرپرست برگزاری رقابت‌های دارت کشور از قهرمانی تیم دوبل بزرگسالان محمدرضا ناظریه و محمدامین کریم‌پور از سمنان خبر داد و اضافه کرد: جواد بیات و صدرا بنایی از خراسان رضوی نایب قهرمان، اسماعیل عاشوری و حسین پیشوایی از گیلان و رامین ناصری و علیرضا نوروزی از اردبیل به طور مشترک سوم شدند.

 

قمی با بیان اینکه رقابت‌های تیمی رده سنی جوانان برگزار نشد، اظهار کرد: در مسابقه‌های انفرادی، سپنتا جهانگیر پور از اردبیل قهرمان، امیرعلی علیزاده از گیلان نایب قهرمان و امیرعلی یزدانپرست از خراسان شمالی و محمدحسین رجبی از گیلان به طور مشترک سوم شدند همچنین در رقابت‌های دوبل جوانان، محمد عرفان مهر کیش و رامتین روشنایی از یزد به مقام نخست رسیدند، امیرعلی علیزاده و محمد حسین رجبی از گیلان دوم شدند و طاها احمدیان و آرمین سلامی از آذربایجان شرقی و علی ملکی و دانیال بساطی از تهران مقام سوم مشترک را کسب کردند.

 

سرپرست برگزاری رقابت‌های دارت کشور با بیان اینکه استان‌های تهران و سمنان هر کدام با دو تیم در این رقابت‌ها حضور داشتند، بیان کرد: رقابت‌های قهرمانی و انتخابی تیم ملی دارت ایران به دو صورت انفرادی و دوبل برگزار شد.

 

قمی با اشاره به اینکه هر تیم شرکت‌کننده در مسابقه‌ها یک داور رسمی به همراه داشت، گفت: برترین‌های این دوره از رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دارت ایران برای حضور در مسابقه‌های جهانی ۲۰۲۳ دانمارک دعوت می‌شوند در پایان رقابت‌ها از سوی انجمن دارت کشور مدال، حکم و کاپ قهرمانی به نفرات و تیم‌های برتر تعلق گرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار