کد خبر : 64005
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1399- 05: 18

فرمانده انتظامی گیلان:

کشف ۹۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رشت/ یک نفر دستگیر شد

کشف ۹۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رشت/ یک نفر دستگیر شد

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۹۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان رشت، گفت: متهم ۴۱ ساله دستگیر شد.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه گسترش قاچاق کالا، اثرات سو و منفی بر تولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می‌زند، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه است.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وجود دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز داخل یکی از شرکت‌های خصوصی در شهرستان رشت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با اقدامات صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی، محل دپوی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را شناسایی و با هماهنگی قضائی به این مکان اعزام شدند، افزود: در بازرسی از محل مورد نظر، ۹۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ۴۸ دستگاه منبع تغذیه (پاور) قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک متهم ۴۱ ساله در این رابطه و معرفی وی به مرجع قضائی، تصریح کرد: کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار ملکی تأکید کرد: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

وی از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار