کد خبر : 7403
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395- 57: 21

هدف فتنه‌گران براندازی نظام بود/ اظهارات نماینده گیلان در حمایت از فتنه قابل قبول نیست

هدف فتنه‌گران براندازی نظام بود/ اظهارات نماینده گیلان در حمایت از فتنه قابل قبول نیست

امام جمعه فومن گفت: سران فتنه خود را برنده انتخابات می‌دانستند و هدف آنها براندازی نظام بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌الاسلام سید محمدباقر صفوی عصر امروز در مراسم بزرگداشت ۹ دی و پاسداشت حماسه حضور و بصیرت مردم در مسجد بالا محله فومن اظهار کرد: سکوت در مقابل فتنه آب را در آسیاب دشمن می‌ریزد.

وی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار از دیروز تا به امروز با ما دشمن بوده و قابل اطمینان نیست، افزود: طبق فرموده امام راحل آمریکا اهل دبه کردن است.

امام جمعه فومن گفت: در گذشته شخص اول مملکت از غربی‌ها دستور می‌گرفت اما امروز مردم ریشه فتنه را در نطفه خفه می‌کنند زیرا در فتنه ۸۸ مردم گیلان و ایران این امر را اثبات کردند.

وی با اشاره به حضور مردم در ۹ دی، گفت: مردم در فتنه ۸۸ با سخنرانی رهبر معظم انقلاب به خیابان‌ها آمدند و علیه فتنه‌گر شعار مرگ بر آمریکا و فتنه‌گر را سر دادند.

صفوی با بیان اینکه فتنه‌گران با مشاهده ۱۰هزار تفاوت رأی نتوانستند این مورد را تحمل کنند زیرا برخی از سران فتنه گفته بودند کاری می‌کنیم که انتخابات ریاست جمهوری به نتیجه مطلوب نرسد و دشمنان نظام نتوانستند حضور ۴۰ هزار نفری مشارکت مردم در انتخابات را تحمل کنند.

وی با تصریح بر اینکه افراد ساده لوح اسیر خواسته‌های نفسانی خودشان شدند و شخصیت‌های خیالی را در ذهن خود تصور کردند، ادامه داد: سران فتنه خود را برنده انتخابات می‌دانستند و هدف فتنه‌گران براندازی نظام بود.

امام جمعه فومن با اشاره به اینکه فتنه‌گران نظام اقتصادی ما را به عقب انداختند، بیان کرد: کشورهایی که با ما روابط اقتصادی داشتند حاکمیت ما را زیرسؤال بردند.

وی حماسه ۹ دی مردم ایران را موجب خنثی کردن توطئه فتنه‌گران دانست و یادآور شد: مردم در ۹ دی بر  همه توطئه‌های فتنه گران آب پاکی ریختند و دوباره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کردند و با هوشیاری در صحنه‌ها حضور یافتند.

صفوی متذکر شد: رئیس قوه قضائیه روز گذشته در سخنرانی خود اعلام کرد جریان فتنه هرگز از بین نمی‌رود و پرونده آن همیشه باز است زیرا عده‌ای سعی دارند آرمان‌های اسلامی ما را زیر سؤال ببرند و اظهارات یکی از نمایندگان استان در حمایت از فتنه قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار