کد خبر : 91664
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲- ۰۳ ۰

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

اجرای ناقص رتبه‌بندی معلمین موجب عزل ۲ وزیر شد

اجرای ناقص رتبه‌بندی معلمین موجب عزل ۲ وزیر شد

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای ناقص رتبه‌بندی معلمین موجب عزل ۲ وزیر شد، گفت: اجرای ناقص و مساله‌دار طرح رتبه‌بندی معلمان چالش جدی آموزش و پرورش است.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد شامگاه چهارشنبه در همایش تکریم از مدیران و معاونین اداره کل آموزش و پرورش گیلان پس از انقلاب اسلامی در رشت، اظهار کرد: تکریم از فرهیختگان و معلمین باید اولویت کارها قرار گیرد.

 

وی با اشاره به نقش فرهنگیان در تربیت جامعه، افزود: جامعه و نسل دیروز و امروز و فردا حاصل زحمت فرهنگیان و مدیران آموزش و پرورش هستند.

 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرارگیری در آستانه تنظیم قانون برنامه هفتم توسعه، بیان کرد: سرفصل‌های آموزشی و برنامه‌های آموزش و پرورش در قانون برنامه هفتم توسعه از نظرات نخبگان آموزشی استفاده می‌شود.

 

کوچکی نژاد با بیان اینکه سند تحول توسعه به مدارس راه پیدا می‌کند، گفت: در گذشته سند تحول هیچ جایگاهی در مدارس نداشت.

 

وی از اختصاص ۲۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش خبر داد و افزود: کمتر از ۱۰ درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش اختصاص یافته این در حالی است که در گذشته این رقم به بالای ۱۵ درصد می‌رسید.

 

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای ناقص رتبه بندی معلمین موجب عزل ۲ وزیر شد، گفت: اجرای ناقص و مسئله دار طرح رتبه بندی معلمان چالش جدی آموزش و پرورش است.

 

کوچکی نژاد با اشاره به تعهد رتبه بندی یک میلیون معلم در کشور، اضافه کرد: ساختار آموزش و پرورش موجب اجرای ناقص طرح رتبه بندی معلمان شده است.

 

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بزرگان آموزش و پررویی کشور، افزود: مسیر درست آموزش و پرورش از تجارب و اندیشه‌های بزرگان و اساتید آموزش و پرورش می‌گذرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار