کد خبر : 63766
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

انتصاب یک گیلانی به سمت مسئول کمیته داژبال ساحلی کشور

انتصاب یک گیلانی به سمت مسئول کمیته داژبال ساحلی کشور

طی حکمی از سوی رئیس انجمن داژبال فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران، یک گیلانی به سمت مسئول کمیته داژبال ساحلی کشور منصوب شد.

به گزارش گیلانستان، وحید خاصی پور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: طی حکمی از سوی شرمین جباریان، رئیس انجمن داژبال کشور “مهتاب سردی” که از ورزشکاران سرشناس بندر مرزی آستارا می باشد، به عنوان مسئول کمیته داژبال “ساحلی” کشور منصوب شد.

وی ادامه داد: “سردی” از مربیان و داوران پیشکسوت و مجرب ورزش داژبال می باشد که کارنامه درخشانی را در ورزش های مختلف، به خصوص ورزش های همگانی دارد.

خاصی پور با تأکید بر اینکه وی کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی می باشد، خاطرنشان کرد: سردی، مدرس دوره های مربیگری فدراسیون ورزش های همگانی، مسئول کمیته داژبال استان گیلان و مربی تیم ملی بانوان داژبال جمهوری اسلامی ایران جهت اعزام به مسابقات جهانی است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه ۹ شهرستان استان گیلان سواحل مستعدی را در دریای خزر دارند، اضافه کرد: تعداد کثیری از ورزشکاران آقا و خانم در استان گیلان و به خصوص شهرستان مرزی بندر آستارا به این ورزش می پردازند که در سطح ملی و بین المللی شناخته شده هستند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار