کد خبر : 80979
تاریخ انتشار : جمعه 1 مهر 1401- 48: 19

رئیس کل دادگستری گیلان:

اوباشی که از سر زنان در انظار عمومی چادر می‌کشند، از مردم نیستند

اوباشی که از سر زنان در انظار عمومی چادر می‌کشند، از مردم نیستند

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: اوباشی که به مردم رحم نکرده و از تخریب اموال مردم و کشیدن چادر از سر زنان در انظار عمومی ابایی ندارند از مردم نیستند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی نارضایتی را می‌پذیرد و اگر اعتراض‌ها از راه صحیح گفته شود به آن رسیدگی می‌شود اما کسی که تیغ بر روی نظام می‌کشد یک غاصب است.

 

وی با اشاره به دستگیری بسیاری از اغتشاشگران روزهای اخیر در استان گیلان افزود: بسیاری از کسانی که دستگیر شده‌اند از مردم رشت نیستند بلکه افرادی آموزش دیده از سایر استان‌ها بودند که در اعتراضات رشت حضور داشتند.

 

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه اغتشاشگران و دشمنان نظام بار دیگر قاطعیت جمهوری اسلامی را تجربه کردند، ادامه داد: اوباشی که به مردم رحم نکرده و از تخریب اموال مردم و کشیدن چادر از سر زنان در انظار عمومی ابایی ندارند از مردم نیستند.

 

حجت الاسلام خلیلی با تاکید بر لزوم حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: ایثارها و مقاومت‌ها و از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از یاد نمی‌رود و معتقدم دفاع مقدس، همبستگی و دوستی و اخوت را به همراه داشت.

 

وی با اشاره به اینکه باید فضائل دفاع مقدس در جامعه احیا شود، گفت: اگر فضیلت‌ها احیا نشود آنهایی که دنبال بی فضیلتی هستند خود را محق دانسته و رسانه‌های معاند نیز به آنها کمک می‌کنند.

 

حجت الاسلام خلیلی تاکید کرد: دشمن به دنبال آن بوده که فهم و درک دفاع مقدس را از مردم ما بگیرد و می‌دانیم که نمی‌تواند چون دفاع مقدس مانند خورشیدی تابان فروزان است.

 

وی تصریح کرد: امروز ارزش و فضیلت ما نادیده گرفته شده و در برابر پاسداشت فضیلت‌هایمان کوتاه نمی آییم چون برای هر فضیلت در جمهوری اسلامی خون‌ها ریخته شده است.

 

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: ملت ما فضیلت‌ها را با خونشان آغشته کرده‌اند و در مقابل هتک حرمت نسبت به آنها ساکت نخواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار