کد خبر : 90862
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1402- 54: 3

مصاحبه جدید جعفرزاده با اصلاحات‌نیوز:

این چه دوربینی است که دزد را نمی‌گیرد ولی مو را می‌گیرد/ چرا زنان را به مبارزه می‌طلبید/ حاکمیت فقط مطالبه‌گر است!

این چه دوربینی است که دزد را نمی‌گیرد ولی مو را می‌گیرد/ چرا زنان را به مبارزه می‌طلبید/ حاکمیت فقط مطالبه‌گر است!

.

به گزارش گیلانستان، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در تازه ترین مصاحبه خود با اصلاحات نیوز که مورد استقبال گسترده رسانه‌های ضد اسلام و انقلاب نیز قرار گرفت ، با انتقاد از نظام و حاکمیت ، به کنترل وضعیت ولنگاری فرهنگی واکنشی “دشمن شاد کن” نشان داد.

وی اظهار کرد: برخی از مردم که به صورت اعتراضی حجاب خود را بر می‌دارند، می‌خواهند بگویند که دولت رئیسی نتوانست نیازهای اقتصادی ما را برآورده کند. بزرگنمایی حجاب توسط رئیسی و تیم او پوششی برای ضعف ها و وعده‌هایی است که هیچ‌گاه عملی نشد. قیمت مرغ و گوشت سربه فلک کشیده، یک تخم مرغ نمی‌توان خورد، قیمت نان، پنیر، میوه و همه اقلام مورد نیاز مردم به شدت افزایش پیدا کرده است اما هیچکس به این مسائل نمی‌پردازد. تمام تریبون های نماز جمعه فقط به مسئله حجاب پرداخته اند. نمی‌شود جوری سخن بگویید که گویی مملکت گل و بلبل است و فقط یک موضوع حجاب وجود دارد که باید به آن پرداخت. خب این باعث ناراحتی و خشم مردم می‌شود.

نماینده سابق مردم رشت با بیان اینکه مگر توانستیم ماهواره ها را با رفتارهای تند جمع کنیم، گفت: این چه دوربینی است که دزد را نمی‌گیرد، عامل حمله شیمیایی به مدارس را نمی‌گیرد، اختلاس گر و زورگیر و خفت گیر را نمی‌گیرد، مزاحم نوامیس را نمی‌گیرد، فقط مو را می‌گیرد؟ اگر دوربین دارید چرا برای سایر بزه‌کاری‌ها استفاده نمی‌کنید؟ از مالیاتی که مردم می‌دهند دوربین می‌خرید و فقط هم کاربردش شناسایی موی زنان است؟

وی ادامه داد: توصیه می‌کنم رئیسی از جامعه شناسان و متخصصین مردمی کمک بگیرد و با زبان مردم با مردم صحبت کنید نه با زبان زور و تهدید. روز شنبه که شروع طرح حجاب بود، انصافا من دیدم که بی حجابی نسبت به همه روزهای دیگر بیشتر بود و عمدتا هم نسل جوان بودند. چرا مردم و خصوصا زنان را به مبارزه می‌طلبید؟ جوانان مشکل دارند، مشکل پول دارند، دندانشان درد می‌گیرد نمی‌توانند به دندانپزشکی بروند، آزمایش دارند نمی‌توانند هزینه آن را پرداخت کنند، نمی‌توانند بعد از مدرسه و دانشگاه با خیال راحت بروند و یک ساندویچ بخورند. تفریح ندارند، ماشین و خانه نمی‌توانند بخرند. شما کدام یک از این بخش هایی که مردم خصوصا جوانان با آن دست و پنجه نرم میکنند را دیدید؟ حداقل اینها را ببینید و مشکلاتشان را حل کنید، بعد از مردم بخواهید با شما همراهی کنند.

جعفرزاده با بیان اینکه حاکمیت فقط مطالبه گر است، تصریح کرد: حاکمیت نه تنها مطالبه گر است، بلکه منت هم می‌گذارد! مثلا مخبر در مجلس می‌گوید از خدایتان هم باشد که ما متولیان شما هستیم! همین کم مانده فقط به دست بوسیشان برویم. به کجا رسیده‌اید که در دهه ۴ انقلاب فقط تهدید می‌کنید؟

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۵:۴۰

بنده خدا در دولت قبل الزایمر گرفته بود پی گیر مشکلات مردم باشه ، ولی تولد گرفتن رو یادش بود،راستی نگفتی تو کدام عملیات مجروح شدی،

محمد چهارشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳

پیشنهاد می کنم نبش قبر نکنید یعنی اینقدر گور به گور شده ها را مطرح نکنید.

رفتن به نوار ابزار