کد خبر : 961
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 شهریور 1394- 44: 19

حضور مسئولان گیلانی در روز اول مهر در مدارس

حضور مسئولان گیلانی در روز اول مهر در مدارس

استاندار گیلان گفت: تمام مدیران کل و روسای سازمان‌های گیلان باید در مراسم روز بازگشایی یکی از مدارس شهرستان‌های استان حضور یابند و این موضوع به عنوان تکلیف به آنها ابلاغ می‌شود

به گزارش “در گیلان” ، از رشت، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اهمیت بازگشایی مدارس و تجهیز امکانات آنها اظهار کرد: مدارس گیلان در بحث تجهیزات و ابزار عقب‌ماندگی دارد.

وی با بیان اینکه تهیه این تجهیزات مطالبات جدی است، افزود: برای جبران عقب‌ماندگی در بحث تجهیزات آموزشی تلاش بیشتری می‌خواهد و در این راستا کمک‌های استانی در صورت نیاز انجام می‌شود.

استاندار گیلان با ابراز رضایت از عملکرد آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد: با تمام سختی‌های موجود، آموزش و پرورش استان توانست رتبه‌های خوبی در کشور کسب کند.

وی به تجمع امروز فرهنگیان در مقابل آموزش و پرورش گیلان اشاره کرد و یادآور شد: همه ما موظف هستیم این التهاب‌ها را به فضای آرامی تبدیل کنیم و مسئولان آموزش و پرورش باید با احترام به سخنان فرهنگیان گوش دهند و آنها را به حضور بپذیرند.

نجفی با بیان اینکه خواسته‌های فرهنگیان در سال‌های متوالی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: بدهی سنگینی از دولت به‌جا باقی مانده که در بخش عمرانی مشهودتر است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات بحث عمرانی سه برابر است، یادآور شد: دولت با وجود مشکلات به آموزش و پرورش عنایت ویژه دارد که نشانه حمایت از این نهاد است.

استاندار گیلان درباره پرداخت عوارض شهرداری‌ها به آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تمام مدیران شهرداری‌ها این احساس را نداشته باشند که همه چیز به‌عهده آموزش و پرورش است، آنها باید آنچه در قانون آمده را اجرایی کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن اول مهر و حضور مدیران استان در مراسم‌های زنگ بازگشایی مدارس گفت: تمام مدیران و روسای سازمان‌ها باید برنامه‌های خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که در یکی از مدارس استان حضور یابند.

نجفی متذکر شد: حضور مدیران کل گیلان در مدارس استان به عنوان یک تکلیف به آنها ابلاغ می‌شود.

وی گیلان را در استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و تحقق علم و تولید با ظرفیت خواند و خاطرنشان کرد: حرکت به طرف دانش‌بنیان موجب اشتغالزایی و توسعه می‌شود./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار