کد خبر : 44333
تاریخ انتشار : شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

عده‌ای در تلاشند فتنه‌گران خائن سال ۸۸ تطهیر و رفع حصر شوند/ تصویب ۱۵۰ مصوبه در ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی گیلان

عده‌ای در تلاشند فتنه‌گران خائن سال ۸۸ تطهیر و رفع حصر شوند/ تصویب ۱۵۰ مصوبه در ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تأکید کرد: دشمن و عوامل داخلی آن نمی تواند حماسه ماندگار یوم الله ۹ دی ماه سال ۸۸ را تحریف و از ذهن ملت ایران پاک کنند.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر شنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج نقش مهمی ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی داشته است.

وی با بیان اینکه مردم انقلابی ایران از آزمون بزرگ فتنه اخیر نیز سربلند بیرون آمدند، تصریح کرد: ملت آزاده ایران با ولایتمداری و حضور پرشور و شعور خود در صحنه، ضربه مهلک دیگری بر پیکر لرزان استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان کوبیدند.

ولایت مداری مایه عزت و تنها راه نجات کشور از مشکلات

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به اینکه مردم مسلمان و دشمن‌شناس ایران نشان دادند تا پای جان از این انقلاب و نظام دفاع می کنند، افزود: ولایتمداری مایه عزت و سربلندی ملت مسلمان ایران و تنها راه نجات کشور از مشکلات است.

وی تأکید کرد: تا وقتی که ملت ایران از فرامین مقام معظم رهبری اطاعت کرده و آن را فصل‌الخطاب می دانند، آسیبی از دسیسه‌ها و شرارت‌های استکبار جهانی به کشور نخواهد رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، اجتماع بزرگ و مردمی ۲۹ آبان شهر رشت در حمایت از امنیت و اقتدار کشور را یوم‌الله ۸ دی دیگری دانست و بیان کرد: لبیک گیلانیان غیور و بصیر به ندای الهی رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور گسترده و پرشور آنان در صحنه، فتنه استکباری دیگری را در نطفه خفه کرد.

وی با بیان اینکه مردم به‌خوبی و به‌موقع صف خود را از اغتشاشگران و آشوب‌طلبان جدا کردند، افزود: حضور حماسی مردم در صحنه پس از حوادث اخیر، تجدید میثاق مجدد با رهبر انقلاب اسلامی و پیگیری مطالبات به‌حق آنان برای حل مشکلات اقتصادی، تامین معیشت عمومی و مهار گرانی‌ها بود.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به گلایه مردم از عدم‌شفافیت، بی‌تدبیری در زمان و نحوی اجرای مصوبه سران قوا در زمینه گرانی نرخ بنزین، گفت: مسئولان نظام با کار شبانه‌روزی برای مهار تورم، جلوگیری از ایجاد موج گرانی‌های ناشی از افزایش قیمت بنزین، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی این مردم تلاش کنند.

وی به موضع گیری قاطع رهبر معظم انقلاب در زمینه فتنه سال ۸۸ اشاره و اظهار کرد: متاسفانه برخی برخلاف منویات ایشان، تلاش می کنند تا حماسه ۸ و ۹ دی مردم مسلمان ایران را به‌فراموشی سپرده و فتنه‌گران خائن سال ۸۸ تطهیر و رفع حصر کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه با بیان اینکه یوم‌الله ۹ دی در حافظه انقلابی مردم ایران حک شده و در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است، اظهار کرد: دشمنان نظام بدانند که حماسه ماندگار یوم‌الله ۹ دی با اقدامات فریبکارانه فتنه‌گران برای تحریف تاریخ، فراموش نخواهد شد.

تصویب ۱۵۰ مصوبه در ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی گیلان

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی به حماسه گیلانیان بصیر و غیور افتخار می کند، ادامه داد: فرزندان دلیر سردار جنگل با آفرینش حماسه ۸ دی، یک روز زودتر به صحنه آمدند و طلایه‌داران بصیرت نام گرفتند و مفتخر به دریافت مدال بصیرت از سوی مقام معظم رهبری گشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به دیدار مردم گیلان با رهبر معظم انقلاب در ۸ دی سال ۸۹، بیان کرد: ایشان در این دیدار از شهر رشت به‌عنوان معدود مناطقی یاد کردند که یک روز زودتر از حرکت خودجوش مردم در یوم‌الله ۹ دی به صحنه آمدند و در مقابل فتنه ایستادند که این فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مهر تاییدی بر ولایتمداری، بصیرت و لحظه‌شناسی مردم گیلان است.

وی به برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۸ و ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» امسال در روز ۹ دی اشاره کرد و گفت: برای بزرگداشت این روز بزرگ به برگزاری یک مراسم اکتفا نخواهد شد و برگزاری برنامه‌های متنوع تبیینی و بصیرتی در دستور کار ستاد است.

حجت‌الاسلام اشجری از تصویب نزدیک به ۱۵۰ مصوبه در ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: تولید و پخش برنامه‌های بصیرت‌افزایی، فعال شدن شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، مطبوعات، پایگاه‌های خبری تحلیلی، برگزاری انواع مسابقه‌ها و نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، برگزاری میزگردهای تحلیلی، کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، فعال شدن مجتمع‌های فرهنگی، انجام تبلیغات محیطی از جمله مصوبه‌های این ستاد است که با برنامه‌ریزی‌ لازم، مقدمات اجرایی‌شدن آنها در ایام پیش‌رو تا یوم‌الله نهم دی فراهم خواهد گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار