کد خبر : 107670
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1403- 57: 11

استاندار گیلان:

خدمت رسانی صادقانه به مردم بدون وقفه ادامه می یابد

خدمت رسانی صادقانه به مردم بدون وقفه ادامه می یابد

استاندار گیلان گفت: خدمت رسانی صادقانه به مردم بدون هیچ وقفه ای ادامه می یابد و با تکیه بر همراهی مردم، مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: شهید خدمت آیت الله رئیسی عنوان می کرد که کارهای انباشته شده از گذشته بسیار زیاد است اما نباید بهانه آورد و باید با تلاش بیشتر مشکلات را برطرف کرد.

 

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی با توجه به روحیه جهادی و ایمانی اش خستگی ناپذیر بود و از سوی دیگر با مسئولیت هایی که در پستهای مختلف داشت، تجارب ارزشمندی کسب ده بود و همه آنها را در خدمت به مردم به کار می گرفت.

 

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: آیت الله رییسی از آرمانهای امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری پیروی می کرد و در مکتب امامین انقلاب کار می کرد و وفاداری بی نظیری به نظام، انقلاب، شهدا و خانواده شهدا داشت.

 

استاندار گیلان اضافه کرد: مردمی بودن، عدالت محوری، فسادستیزی از ویژگی های شهید جمهور در دوران ریاست قوه قضاییه و مجریه بود.

 

عباسی بیان کرد: پس از شهید رجایی، از جمله چهرهدهایی بود که اخلاص در عمل و تمرکز بر ایجاد سلامت اداری داشت و در خدمت به مردم روز و شب نمی شناخت، هدفش ایجاد سلامت اداری بود و به همین دلیل سیدالشهدا عرصه خدمت برازنده آیت الله رییسی است.

 

وی در ادامه گفت: آیت الله رئیسی روحیه کاری منحصر به فردی داشت و سفرهای کاری را با هدفگذاری انجام می داد و به وعده ها و قولهای خود عمل می کرد چنانکه که در این راستا ۶۰ سفر استانی انجام داد.

 

استاندار گیلان به سفر آیت الله رئیسی به استان گیلان نیز اشاره و اظهار کرد: رییس جمهور شهید در دوره کرونا و بحران مالی به گیلان سفر کرد که ۲۰ همت مصوبه سفر ریاست جمهوری از این محل داشتیم وتسهیلات این مصوبات تحقق یافته است.

 

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: توجه به مسکن محرومین جزو راهبردهای دولت سیزدهم بود که شهید آیت الله رئیسی در خصوص ایجاد اشنغال، مسکن، احیای واحدهای تولیدی تاکید و به زیرساختها توجه ویژه ای داشت.

 

عباسی اضافه کرد: زمانی که به عنوان استاندار گیلان انتخاب شدم، رییس جمهور شهید برای توسعه اقتصاد دریامحور، گردشگری، کشاورزی، توسعه اقتصاد دانش بنیان برنامه داشت و حتی دستور داد که میزان واردات چای و برنج متناسب با میزان تولید و مطابق با مصرف انجام شود.

 

وی خاطرنشان کرد: کارخانه صنایع پوشش رشت که متروکه بود با تلاش وی به چرخه تولید بازگشت و هم اینک جوانان تحصیل کرده در این مکان مشغول به بکارند و نخ و پارچه در این کارخانه تولید می شود.

 

استاندار گیلان به خدمات دیگر آیت الله رییسی اشاره و بیان کرد: ما با ناترازی برق درسال ۱۴۰۰ مواجه شده بودیم و در تولید گاز نیز مشکل داشتیم اما رییس جمهور در این بخش ورود کرد و این مشکلات برطرف شد.

 

نماینده عالی دولت به دیپلماسی دولت سیزدهم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به حضور شهید امیرعبدالهیان به عنوان وزیر امور خارجه در بحث فعال کردن دیپلماسی خارجی فضای بسیار مناسبی به خصوص با کشورهای منطقه ایجاد شد.

 

عباسی اظهار کرد: این دیپلماسی بر اساس عزت، حکمت و مصلحت کشور ما دنبال شد و شهید خدمت آیت الله رییسی فضای مناسبی را برای برقراری روابط ایجاد کرد که می توان به روابط کنونی ما با کشورهای پاکستان و آذربایجان اشاره کرد.

 

استاندار گیلان در خاتمه گفت: شهید آیت الله رئیسی الگوی ما مدیران در خدمت رسانی به مردم است او که در این راه خستگی نمی شناخت و پس از وی نیز دولت با صلابت و طبق منویات مقام معظم رهبری به مردم خدمت رسانی می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار