کد خبر : 108501
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد 1403- 13: 21

رییس پلیس آگاهی گیلان خبر داد؛

دستگیری ۳۱ سارق و مالخر در طرح عملیاتی کنترل صنوف گیلان

دستگیری ۳۱ سارق و مالخر در طرح عملیاتی کنترل صنوف گیلان

رییس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۳۱ سارق و مالخر در طرح عملیاتی کنترل صنوف و مقابله با خریداران اموال سرقتی در استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ “علیرضا حدادی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح عملیاتی کنترل صنوف و مقابله با خریداران اموال سرقتی در گیلان به منظور پیشگیری و مبارزه با سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت، افزود: در این طرح ۲ روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۱۱ سارق و ۲۰ مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۵ فقره سرقت اعتراف کردند و به همراه مالخران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، اذعان‌داشت: ارتقا نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار