کد خبر : 84251
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 آذر 1401- 34: 18

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان؛

سرمایه‌گذاران در پروژه‌های ورزشی گیلان سرمایه‌گذاری کنند

سرمایه‌گذاران در پروژه‌های ورزشی گیلان سرمایه‌گذاری کنند

آرمان از کمک ۴ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومانی خیرین ورزش‌یار در راستای توسعه و تقویت ورزش استان گیلان خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاران در پروژه‌های ورزشی گیلان سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش گیلانستان به نقل از شبستان، جهانبخش آرمان امروز(پنجشنبه، ۱۷ آذر) در جلسه شورای ورزش این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد بر فعال شدن ستاد امور جوانان در شهرستان‌های استان گیلان تاکید کرد.

 

 

 

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر تقویت سازمان‌های مردم نهاد از لحاظ کمی و کیفی، افزود: برای ایجاد سازمان‌های مردم نهاد اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده و سمن‌ها برای جامعه به ویژه جوانان برنامه داشته باشند.

 

 

 

وی ورزش قهرمانی را موتور محرکه ورزش همگانی دانست و تصریح‌کرد: شهرداری‌ها، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به ورزش همگانی نگاه ویژه داشته باشند.

 

 

 

آرمان مشارکت همه دستگاه‌ها در پیشبرد برنامه‌های حوزه ورزش و جوانان را خواستار شد و گفت: ورزش و جوانان به تنهایی نمی‌تواند کارها را جلو ببرد.

 

 

 

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه هر جا به ورزش توجه شده شاهد کمترین آسیب‌های اجتماعی در آن منطقه بوده‌ایم و هرجا به ورزش توجه نشده شاهد آسیب‌های بیشتر هستیم، افزود: ورزش‌های همگانی در محلات گسترش یابد و این برنامه است.

 

 

 

وی به ظرفیت آستارا در حوزه ورزش قایقرانی اشاره و بر لزوم اختصاص تجهیزات این ورزش تاکید کرد.

 

 

 

آرمان با بیان‌اینکه امسال آستارا در حوزه نجات غریق خوب عمل کرد و جزء شهرستان‌های برتر در کشور بود، تصریح‌کرد: در طول ایام فعالیت ناجیان غریق ۶۰ تا ۷۰ نفر در آستارا نجات یافتند و تنها یک مورد غریق داشتیم و این با تلاش ناجیان غریق و همکاری مسئولان محقق شد.

 

 

 

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، نگهداری اماکن و سالن‌‎های ورزشی را خط قرمز خود عنوان دانست و خاطرنشان‌کرد: سالن‌های ورزشی از لحاظ آراستگی و نظافت باید در بهترین وضعیت باشند.

 

 

 

وی از بازسازی و تجهیز چندین سالن ورزشی در شهرستان آستارا خبر داد و افزود: در ماه‌های گذشته اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت‌های ورزشی در آستارا انجام شده است.

 

 

 

آرمان با بیان‌اینکه استخر ورزشی بانوان قبل از سال جدید راه‌اندازی و افتتاح می‌شود، ادامه داد: نصب صندلی‌های نو و اسکوربورد استادیوم وحدت در برنامه است و ایجاد سکوی جدید نیز پس از جانمایی انجام می‌شود.

 

 

 

این مقام مسئول بر محصور نمودن زمین‌های ورزشی روستاهای ویرمونی و بیجاربین تاکید کرد و افزود: دهیاران در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

 

آرمان از کمک ۴ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومانی خیرین ورزش‌یار در راستای توسعه ورزش استان گیلان خبر داد و اضافه‌کرد: هیئات‌های ورزشی از ظرفیت خیرین برای پیشبرد اهداف خود بهره بگیرند.

 

 

 

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ورزشی این استان دعوت کرد و گفت: زمین‌ها و اماکن ورزشی مربوط به وزارت ورزش و جوانان در گیلان بر اساس ماده ۲۷ به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود.

 

 

 

گفتنی است، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان امروز(پنجشنبه، ۱۷ آذر) در سفری یکروزه به بندر آستارا از پروژه‌های ورزشی این شهرستان بازدید کرد.

 

 

 

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در بدو ورود به آستارا به همراه تعدادی از مسئولین، روسای ادارات، مربیان، ورزشکاران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد در مزار شهدای والامقام این شهرستان حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل با شهدا تجدید میثاق کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار