کد خبر : 1394
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳

سنگ مزار شهدای رشت تعویض می‌شود

سنگ مزار شهدای رشت تعویض می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: سنگ مزار شهدای رشت بنا به درخواست خانواده شهدا در صورت تأمین اعتبار تعویض می‌شود.

به گزارش درگیلان، محمد اکبرزاده عصر امروز در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای گیلان با اشاره به محصور کردن گلزار شهدای تازه‌آباد، شهر رشت اظهار کرد: تاسیسات سرمایشی و گرمایشی گلزار مذکور نصب شده است.

وی به اختصاص 3 میلیارد و 200 میلیون تومان برای محصور کردن و احداث تاسیسات سرمایشی و گرمایشی گلزار شهدای تازه‌آباد رشت اشاره کرد و افزود: مطالعات بسیاری برای نصب سقف کاذب به منظور تامین صوت، نور و تصویر مورد نیاز در گلزار شهدای مذکور انجام شده است.

اکبرزاده با بیان اینکه نسل جدیدی از سقف‌های کاذب از جنس نانو برای گلزار شهدای رشت در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: وزن هر متر مربع سقف کاذب نانو 700 گرم است و نصب آن نیازمند 1.5 میلیارد تومان اعتبار است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از نصب 30 کولر برای تأمین سرمای مورد نیاز گلزار شهدای رشت خبر داد و بیان کرد: 20 کولر دیگر باید در گلزار مذکور نصب شود.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا درخواست تعویض سنگ مزار شهدای گلزار تازه‌آباد رشت را دارند، خاطرنشان کرد: نصب سقف کاذب و تعویض سنگ مزار گلزار شهدای رشت نیازمند چهار میلیارد تومان اعتبار است و تاکنون دو جلسه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای این موضوع برگزار شده است.

اکبرزاده متذکر شد: سقف گلزار شهدای رشت در گرما و سرما دچار انقباض و انبساط می‌شود و این امر نیازمند تعمیر و نگه‌داری سالانه است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان به ساماندهی ورودی گلزار شهدای تازه‌آباد رشت توسط شهرداری این شهر اشاره کرد و گفت: شهرداری رشت طرح ساماندهی ورودی گلزار مذکور را تهیه کرده است.

وی گلزار شهدای رشت را نماد فعالیت‌های فرهنگی در مرکز گیلان عنوان کرد و یادآور شد: گلزار شهدای رشت نیازمند متولی ویژه برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی است./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار