کد خبر : 108118
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403- 20: 13

معاون اقتصادی استاندار گیلان عنوان کرد؛

فعال سازی مجدد بیش از ۲۷۰ واحد تولیدی گیلان در دولت «شهید رییسی»

فعال سازی مجدد بیش از ۲۷۰ واحد تولیدی گیلان در دولت «شهید رییسی»

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت: بیش از ۲۷۰ واحد تولیدی گیلان در دولت «شهید رییسی» مجددا فعال شد.

به گزارش گیلانستان، حسین محمدیان در مراسم یادبود شهدای خدمت به پاسداشت خدمات ارزنده و جهادی شهید رئیسی با محوریت اداره کل صمت و همکاری اتاق اصناف رشت و سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در مسجد صفی رشت به تبیین فعالیت‌های جهادی دولت شهید رئیسی در گیلان پرداخت و اظهار کرد: اقدامات ارزشمندی در دولت شهید جمهور خادم الرضا انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه فعال سازی مجدد بیش از ۲۷۰ واحد تولیدی گیلان در راستای توجه به حفظ سرمایه‌های ملی در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری از اقدامات دولت شهید رئیسی بود، افزود: طی این ۳ سال به همت جوانان و نخبگان و حمایت از آنها تعداد شرکت‌های دانش بنیان از ۵۴ واحد به ۸۶ واحد رسیده است.

 

محمدیان از ارتباط و تعامل بی‌نظیر دیپلماسی و میدان در دولت شهید رئیسی به عنوان یک نقطه قوت نام برد و گفت: این تعامل و ارتباط سبب شد که در این سه سال بسیاری از مطالبات معوق کشور از سایر کشورها نظیر کره جنوبی، انگلیس، چین و عراق و … را بگیریم.

 

معاون استاندار گیلان از اخلاص و مردم داری شهید رئیسی به عنوان یک ویژگی شخصیتی برجسته یاد کرد و گفت: حضور وصف ناپذیر مردم کشور در مراسم‌های عزاداری خادم الرضا و حتی مردم سایر کشورها نظیر کشمیر بیانگر اوج اخلاص و مردم داری این شهید راه خدمت بود.

 

وی سفرهای عملیاتی تیم دولت به استان‌ها را شاه بیت اقدامات مؤثر و ماندگار دولت شهید رئیسی دانست و تشریح کرد: ایشان به انجام بیش از ۴۷ سفر استانی از جمله گیلان با برکات زیاد پرداخت و پروژه آزادراه رشت به قزوین و اتصال راه آهن رشت به منطقه آزاد، نتایج پیگیری ویژه ایشان برای مردم گیلان بود.

 

معاون امور اقتصادی استانداری گیلان اختصاص ۷,۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات را برای تکمیل و احیای واحدهای اقتصادی گیلان را یکی دیگر اقدامات شایسته دولت شهید رئیسی توصیف کرد و با تاسی از سخن رهبر معظم انقلاب گفت: خدمات خالصانه دولت شهید رئیسی فقط منحصر به دوره حیات او نیست و این

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار