کد خبر : 67292
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

یادداشت/ نقی هدایتی:

مجمعی که یار نیست و شانایی که شأنش را شکست!؟

مجمعی که یار نیست و شانایی که شأنش را شکست!؟

.

به گزارش گیلانستان، نقی هدایتی کاندیدای انتخابات شورای شهر رشت در یادداشتی نوشت: روزهای پایانی تبلیغات ششمین دوره انتخابات شوراهاست و ۲۸ خرداد مردم به پای صندوق های رای می روند و نمایندگان خود را انتخاب می کنند. اینجانب به عنوان نامزد شورای شهر رشت
لازم می دانم به چند نکته اشاره کنم :
۱- لیست های اصول گرایان رشت شامل مجمع یاران انقلاب و شانا منتشر شد‌ صرف نظر از افراد مشترک این لیست این نکته گفتنی است که هم مجمع و هم شانا هویت اصول گرایی و انقلابی گری دارند اما متاسفم بگویم که این دو تشکل نه به جانبازان و پاسداران و نمادهای دفاع مقدس توجه کردند و نه در شان جایگاه خود عمل نمودند. شرم دارم که از بعضی از افراد حاضر در این دو لیست نام ببرم و آن آقا راست گفته بود که اگر مرا در لیست نگذارند ابرویی برایشان نمی گذارم؟! اگر این لیست ها را به نوعی سرگرمی یا کاسبی جدید نام بگذارند، سخن گزافی گفته نشده است !.
۲- سوالم این است چرا فردی که دو دوره و یا سه دوره در شورا حضور داشته، چه نیازی به این همه تبلیغات گسترده و میلیاردی دارند؟ اگر فردی محبوبیت دارد و این محبوبیت ناشی از کارنامه اوست چرا باید چنین هزینه ای کند؟. پس معلوم است دوستان به خودشان به عملکردشان و نفوذشان در بین مردم اعتماد ندارند و لیست بندان حامی انان باید کلاه خود را بالاتر بگذارند.
۳- مجمع یاران و شانا به مردم بگویند ایا تک تک افراد لیست انان، متخصص واقعی در یک رشته مرتبط با مدیریت شهری و دارای تجارب مدیریتی مرتبط هستند و یا توازن ،تناسب و جامعیت تخصصی وجود دارد؟ و ایا “کارنامه” قوی مرتبط و”برنامه”روشن در مدیریت شهری دارند؟
۴- تعداد دو زیست ها، نامیزان ها! غیرانقلابی ها، دروغگوها و وعده شکن های لیست ها چند نفرند ؟ ایا لیست ها با رویکرد خاصی بسته نشده است ؟ ایا لیست ها”شرکت سهامی خاص رفقا” و توصیه شده ها نیستند؟ ایا تک تک افراد لیست، مردم دار، سالم و دنبال منافع عمومی هستند؟
۵- من برای تبیین مشکلات شهر و شهروندان و حاشیه نشینان و محلات فقیر وارد انتخابات شدم و تا همین جا هم خود را موفق می دانم. حال چه رای بیاورم و نیاورم هم چنان در کنار مردم خواهم ماند و از حقوق انان دفاع خواهم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار