کد خبر : 103916
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402- 12: 19

توسط عده‌ای از جوانان انقلابی مطرح شد؛

جای خالی علیزاده و آقاجانی در شورای ائتلاف/ استعفا داده و برگردید!

جای خالی علیزاده و آقاجانی در شورای ائتلاف/ استعفا داده و برگردید!

این جوانان جهت تقویت جبهه اصولگرایان خواستار استعفای علیزاده از کاندیداتوری در انتخابات رودسر و املش و آقاجانی از مدیرکلی تعاون کار و رفاه اجتماعی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، این روزها از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان خبرهایی به گوش می‌رسد که هر شنونده با هر گرایش سیاسی را متعجب می‌کند.

 

در همین راستا عده‌ای از جوانان انقلابی و دلسوز شهرستان‌ رشت با ارسال یادداشتی به تحریریه گیلانستان به نکاتی قابل توجه اشاره کردند.

 

این جوانان معتقدند از سکوت پیرامون انتشار اسامی ناشناخته و بعضا غیرانقلابی در برخی رسانه‌ها به عنوان کاندیداهای مورد حمایت این تشکل تا عدم توضیح مسئولان فعلی شورای ائتلاف در شفاف سازی روند انتخاب داوطلبان همه و همه نشان دهنده کم سوادی رسانه‌ای و کم تجربگی سیاسی اعضای فعلی شورای ائتلاف قلمداد می‌شود.

 

در این یادداشت آمده است: در این برهه زمانی که متولیان جریان اصلاحات و اعتدالیون گیلان بسیار منسجم و دقیق عمل ‌کرده و با هدف‌گذاری سیاسی و رسانه‌ای خود به دنبال پیروزی در انتخابات هستند، جای خالی نظرعلی علیزاده رئیس و سیاوش آقاجانی دبیر و سخنگوی پیشین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان کاملا احساس می‌شود.

 

این جوانان همچنین خواستار استعفای علیزاده از کاندیداتوری در انتخابات رودسر و املش و آقاجانی از مدیرکلی تعاون کار و رفاه اجتماعی شده‌اند که بار دیگر به شورای ائتلاف پیوسته و فضای سیاسی اصولگرایان را طوری مدیریت کنند تا مجلس دوازدهم به دست نااهلان نیافتد.

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

احمد شعبانی جمعه , ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱

باسلام وعرض خسته نباشید خدمت همه عزیزان اولا اصل حضور درانتخابات این دوره بسیارمهم است ومطلب بعد بصیرت دادن به مردم برای انتخاب چهره های توانمند وندیر ومبتکر نه انتخاب ازموده های که متخصص حرف درمانی هستند نه عمل گرا دوستان شورای ائتلاف افراد سالم ومتفکر راشناسایی کنند ازباب حدود دو دهه شناخت معرفی میکنم شماهم پیگیری
کنید وپای صحبت شان باشید آقای دکتر حجت منگنه چی چهره برجسته دانشگاهی استاد فلسفه وکلام ودر دروس حوزوی مجتهد وصاحب نطر درمباحث فقهی

امیر حاجتی شنبه , ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۱۵

آقا سیاوش آقا جانی در عمل ثابت کردندهیچ خط ربطی به اصولگرایی ندارد خوبه میخوایم هر کسی بسنحیم یه میز به ایشون بدیم

رفتن به نوار ابزار