کد خبر : 3348
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹

هوا و هوسی برای مجلس خبرگان رهبری ندارم/ عده‌ای در خبرگان می خواهند شیطنت کنند / نباید گذاشت علی زمان تنها بماند

هوا و هوسی برای مجلس خبرگان رهبری ندارم/ عده‌ای در خبرگان می خواهند شیطنت کنند / نباید گذاشت علی زمان تنها بماند

عده ای در مجلس خبرگان هستند که همکاری امثال ما نگذاشت به مقصودشان برسند و می خواهند باز هم شیطنت کنند.

به گزارش درگیلان، آیت الله قربانی در دیدار با یادگاران جهاد و شهادت استان گیلان، نخست با بیان تسلیت ایام فاطمیه اول، اظهار کرد: انجام کارهای بزرگ در عالم فکر و خیال راحت است و موانعی برای تصور آن وجود ندارد اما رسیدن به درجه اجتهاد و دانشمندی در راستای برداشتن مشکلات جامعه تلاش ها، بی خوابی ها، زحمت ها و رنج ها دارد.

وی با بیان اینکه سالها باید یک فرد یک آرمان مقدس را در عالم خارج تحقق بخشد، گفت: پیامبر اسلام (ص) مکتب و جهان یینی اسلام را عرضه کرد اما برای انجام این کار مجنونش خواندند و توطئه مرگش را چیدند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: پیامبر فرمود هیچ پیامبری مانند من اذیت و آزار ندید و در برابر این اذیت و آزار دشمنان می فرمودند «خدایا هدایت کن قوم من را که قوم من نادان هستند و خیال می کنند قیام و مکتب من به گاو و گوسفند آنها ضرر دارد در حالی که این آیین را از جانب خدا برای نجات مردم از رنج ها و بد اخلاقی ها اورده ام».

قربانی با اشاره به اینکه برخی ها دینشان زبانی است و قلبی و اعتقادی نیست، بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند «سوره هود من را پیر کرد» زیرا پسوندی در یکی از آیه های این سوره است که به معنی استقامت ورزیدن در تحقق آرمان هایی است که به تو و کسانی که با تو هستند، می باشد.

وی با بیان اینکه در زمان ما هم امام راحل (ره) خیلی رنج دید، ابراز کزد: ۱۷سال امام راحل دربه دری دید و برخی اطرافیان امام چه گرفتاری ها و الم شنگه هایی پیش آوردند و امام راحل را خون جگر کردند .

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دین داشتن مشکلات دارد و انسان در راه دین از انجام وظیفه نبابد خسته شود، گفت: خانواده هایی در همین گیلان وجود دارند که ۱۱شهید داده اند.

وی با بیان اینکه حاج مصطفی علی اکبری پیرمردی است که از نوه هایش ۱۱نفر شهید شدند، ادامه داد: من ایشان را خدمت مقام معظم رهبری زمانی که رییس جمهور بودند بردم و از آقا طلب کرد اجازه دهید در جبهه به فرزندان خود ملحق شوم و ایشان گفتند بمانید و پیام آن ها را بگویید.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: در اصفهان یک خانواده ۱۸نفر شهید داده اند و همچنان مثل کوه ایستاده و مقاومت کردند .

قربانی با تاکید براینکه در کنفرانسی بین المللی در تهران شرکت کردیم عزیزی را اوردند که دوپا و دودست نداشتند و بغل کردند و اوردند روی صندلی گذاشتند، اظهار کرد: این در حالی است که مگس را نمی توانست از خودش دور کند و ما وامدار و بدهکار جانبازان هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این نکته که پیروان پیغمبر برابر امام حسین (ع) در صف یزید در عاشورا بودند، تصریح کرد: کسانی که استقامت ورزیدند و راه خدا را ادامه دادند فرشتگان بر آن ها نازل می شود و می گویند نهراسید بهشت جایگاه شماست.

قربانی با بیان این نکته که مقام معظم رهبری دشمن فراوان دارد، اضافه کرد:من هوسی برای مجلس خبرگان ندارم و حدود سی سال این مجلس را رفتم و فکر می کنم عده ای در مجلس خبرگان هستند که همکاری امثال ما نگذاشت به مقصودشان برسند و می خواهند باز هم شیطنت کنند و جامعه را متشنج کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید براینکه هوا و هوسی برای مجلس خبرگان رهبری ندارم، ابراز کرد: فاطمه زهرا (س) تا لحظه آخر از ولایت حمایت کردند و با صورت سیلی خورده از علی (ع) دفاع کرد و ما هم باید از ارکان دین و نظام و رهبری حمایت کنیم.

قربانی با بیان اینکه خون شهدا انقلاب ما را بیمه کرده است، گفت: ایران امروز جزیره امنی است و با وجود آتش بازی در منطقه نباید گذاشت علی زمان تنها بماند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه هفت اسفند با شور و بصیرت پای صندوق رای می رویم، خاطرنشان کرد: نشان می دهیم ملت ما خسته نشده و همواره حامی نظام و مقام معظم رهبری است./خبرگزاری کاسپین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار