کد خبر : 1280
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳

رتبه نخست فضای کسب و کار کشور نصیب گیلان شد!

رتبه نخست فضای کسب و کار کشور نصیب گیلان شد!

استاندار گیلان از کسب رتبه نخست ایجاد بهبود فضای کسب و کار این استان برای هشتمین مرتبه متوالی در کشور خبر داد.

به گزارش”درگیلان” ، محمدعلی نجفی عصر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه تخصصی استاندارد و توانمندی شهرک‌های صنعتی گیلان در محل نمایشگاه بین‌المللی این شهر با اشاره به تلاش برای بهبود فضای کسب و کار در دو سال گذشته در استان اظهار کرد: گیلان برای هشتمین مرتبه متوالی رتبه نخست ایجاد بهبود فضای کسب و کار در کشور را کسب کرده است.

وی با فاصله معنادار گیلان در ایجاد بهبود فضای کسب و کار با دیگر استان‌ها اشاره کرد و افزود: فضای کسب و کار در بخش‌های مختلف به‌ویژه بخش صنعت و کشاورزی روبه بهبود است و این امر باید در بخش گردشگری گیلان اتفاق بیفتد.

نجفی با بیان اینکه شرکت‌های مختلف تولیدی در نمایشگاه مذکور حضور دارند، تصریح کرد: از ورود سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی در گیلان استقبال می‌کنیم.

استاندار گیلان به وجود اندیشه‌ها و فکرهای مختلف مدیران، مجریان، احزاب و نمایندگان مردم در مجلس در استان اشاره کرد و گفت: اهداف تعیین شده برای بهبود ایجاد فضای کسب و کار با همدلی تمام اندیشه‌ها در راستای رفع معیشتی شهروندان در حال انجام است.

وی با تاکید براینکه به‌دنبال قرار گرفتن گیلان جزو 10 استان برتر کشور در بخش‌های مختلف هستیم، بیان کرد: ایجاد فضای مثبت در گیلان موجب شده تمام افراد از این موقعیت بهره‌مند شوند.

به گزارش فارس، دومین نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی گیلان و چهارمین نمایشگاه تخصصی کیفیت و استاندارد از بیستم تا بیست و چهارم مهر ماه جاری به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بین‌المللی رشت گشایش یافت.

92 واحد صنعتی در بخش‌های صنایع کوچک، متوسط و بزرگ شامل مواد غذایی، شیمیایی، صنایع فلزی، بسته‌بندی و سلولزی در نمایشگاه مذکور حضور پیدا کردند.

آشنایی با محصول واحدهای تولیدی، بهبود فضای کسب و کار و نمایش توانمندی‌های موجود در گیلان از اهداف برگزاری نمایشگاه دومین نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی گیلان و چهارمین نمایشگاه تخصصی کیفیت و استاندارد است./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار