کد خبر : 108064
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1403- 32: 15

۱۱۳ محکوم متواری در گیلان دستگیر شدند

۱۱۳ محکوم متواری در گیلان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی گیلان با اشاره به دستگیری تعدادی از محکومان متواری در این استان گفت: با اقدامات فنی و تحقیقات انجام گرفته ۱۱۳ نفر از این افراد دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش گیلانستان،  سرهنگ علیرضا حدادی رئیس پلیس آگاهی گیلان پیش از ظهر امروز در گفت و گو با سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه در اردیبهشت ۲ مرحله طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری در گیلان اجرا شده است، اظهار کرد: با اقدامات فنی و تحقیقات انجام گرفته ۱۱۳ نفر از این افراد دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی رعایت نکردن نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان دانست و افزود: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با تاکید بر برخورد با هرگونه برهم زدگان آرامش جامعه بیان کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت مردم در تمامی حوزه‌ها بوده و با برهم زدکان نظم جامعه به شدت برخورد می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار