کد خبر : 86071
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دی 1401- 10: 19

آزادی ۱۸۰ زندانی غیرعمد در گیلان

آزادی ۱۸۰ زندانی غیرعمد در گیلان

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان از آزادی ۱۸۰ نفر از زندان‌های استان خبر داد و گفت: بر اساس آمار از این تعداد، ۱۷۰ نفر مرد و الباقی زن بودند که به دلایلی از جمله محکومیت‌های ناشی از جرایم غیرعمد در زندان محبوس بوده و با کمک خیرین آزاد شدند.

به گزارش گیلانستان، علیرضا یزدانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آزادی زندانیان به ویژه زندانیان غیرعمد یکی از اهداف ستاد دیه در استان گیلان است، اظهار کرد: ستاد دیه با کمک خیرین و مردم نقش مهمی در آزادی زندانیان در کشور و به ویژه استان گیلان دارد.

 

وی از آزادی ۱۸۰ زندانی از زندان‌های استان گیلان خبر داد و گفت: بر اساس آمار از ۱۸۰ زندانی، ۱۷۰ زندانی مرد و ۱۰ زندانی زن بودند که به دلایلی از جمله محکومیت‌های ناشی از جرایم غیرعمد در زندان محبوس بوده و با کمک خیرین آزاد شدند.

 

مدیر نمایندگی ستاد دیه گیلان با اشاره به بدهی ۱۴۸ میلیارد تومانی زندانیان آزاد شده از زندان‌های گیلان بیان کرد: شاکیان و طلبکاران با چشم‌پوشی از ۳۵ درصد از بدهی خود، نقش پررنگی را در آزادی این زندانیان داشتند.

 

یزدانی با تأکید بر همکاری قضات محاکم گیلان مبنی بر پذیرش اعسار مددجویان جرایم غیرعمد بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ۷۷ میلیارد تومان از محل پذیرش اعسار در مراجع قضائی موافقت شده است که نقش مهمی در آزادی زندانیان غیر عمد داشته است.

 

وی با بیان اینکه خیرین گیلانی برای آزادی زندانیان غیر عمد بیش از هشت میلیارد تومان کمک کرده‌اند، افزود: از ۵۰۰ زندانی غیر عمد در استان گیلان ۱۱۵ زندانی در حال حاضر مشمول کمک ستاد دیه استان هستند که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار