کد خبر : 96177
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402- 54: 11

آزمون ولایتمداری شورای شهر انزلی؛

آیا به نصایح پدرانه امام جمعه بی‌توجهی کرده و کلید شهرداری را به یک حزب سیاسی می‌دهند!؟ 

آیا به نصایح پدرانه امام جمعه بی‌توجهی کرده و کلید شهرداری را به یک حزب سیاسی می‌دهند!؟ 

تعجب مردم انزلی از این است که چرا شورای شهر به گزینه‌ای رسیده که مورد تایید اصلاح‌طلبان می‌باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، شهرستان بندر انزلی تنها شهرستانی در استان گیلان است که نماینده مجلس آن رسما خود را اصلاح طلب معرفی کرده و می‌کند.

 

این شهرستان در ۴ سال اخیر با وجود و نفوذ احمد دنیامالی چه در منطقه آزاد و چه در ادارات دولتی همواره دارای مدیرانی از جناح تند اصلاحات بوده و نیروهای مومن و انقلابی حتی در دولت رئیسی به حاشیه و انزوا کشانده شدند.

 

علت این حساسیت نماینده مجلس بر گماردن نیروهای نزدیک به حزب خود در بدنه مدیریتی را می‌توان تامین منافع جبهه اصلاحات و قرار گرفتن نام انزلی در صدر شهرهای وفادار به دولت‌های روحانی و خاتمی در کشور دانست.

 

حال این روزها که شهرداری بندرانزلی دستخوش تغییرات شده و اعضای شورای شهر ، در صدد انتخاب گزینه‌ای مناسب برای شهرداری هستند، از فردی نامبرده می‌شود که نه تنها همواره در دولت روحانی دارای پُست‌های متعددی بوده، بلکه شائبه‌هایی را نیز با خود به همراه دارد.

 

بسیاری از کارشناسان و فعالان سیاسی نیز معتقدند منظور امام جمعه انزلی در خطبه‌های هفته گذشته که “نباید بر سر انتخاب شهردار معامله سیاسی شود” ، همین گزینه‌‌ای که امروز بر سر زبان‌ها آمده، می‌باشد.

 

تعجب مردم و نیروهای انقلابی شهرستان انزلی بیشتر از این است که اعضای شورای شهری که تا امروز در تصمیم‌گیری‌های خود رویکردی ارزشی داشته و بدون توجه به بازی‌های سیاسی ، سعی می‌کردند از مشکلات شهر در حد توانشان کم کنند ، چرا امروز به گزینه‌ای رسیده اند که مورد تایید اصلاح‌طلبان رادیکال استان بوده و اعتراض دلسوزان نظام و انقلاب را هم بلند کرده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار