کد خبر : 104214
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402- 20: 14

دل تو دل انتخاباتی!

آیا دلسردهای رشت به دلخوش رای می‌دهند؟!

آیا دلسردهای رشت به دلخوش رای می‌دهند؟!

دلخوش با همه حواشی و مسائلی که پیرامون خود و اطرافیانش مطرح است، اما در ذهن مردم برخی روستاها طوری القا کرده که اگر رای بیاورد حتی لانه‌های مرغ هایشان را نیز آسفالت خواهد کرد چه برسد به کوچه‌ها و خیابان‌های محل زندگی‌شان!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، سید کاظم دلخوش اباتری کاندیدای صومعه‌سرایی انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه رشت و خمام این روزها به تیتر اصلی برخی رسانه‌های مخالف و موافق تبدیل شده است.

 

 

 

 

از طرفی رسانه‌های اصولگرا وی را اصلاح طلب و حضورش در مجلس را چالشی برای مردم می‌دانند و از طرف دیگر رسانه‌های اصلاح طلب از عدم تمایل جبهه اصلاحات به قرار دادن نام وی در لیست خود خبر می‌دهند.

 

 

 

 

بی تردید علت آنکه دلخوش به خود اجازه داده تا از صومعه سرا به رشت آمده و خود را حامی منافع این مردم بداند، ضعف عملکرد نمایندگان فعلی در بخش های اقتصادی بوده است.

 

 

 

 

دلخوش با همه حواشی و مسائلی که پیرامون خود و اطرافیانش مطرح است، اما توانسته طوری در ذهن مردم برخی روستاها این موضوع را القا کند که اگر رای بیاورد حتی لانه‌های مرغ و خروس هایشان را نیز آسفالت خواهد کرد چه برسد کوچه‌ها و خیابان‌های محل زندگی‌شان!

 

 

 

 

نوع ارتباطات در سطح وزارتخانه‌ها، ایجاد شبکه‌های محلی و روستایی، برخورداری از لیدرهای توانمند، تبلیغ چهره به چهره میام مردم و از همه مهمتر داشتن منابع عظیم مالی و پول‌های هنگفت انتخاباتی، باعث شده هر دو طیف سیاسی، دلخوش را از محتمل ترین گزینه‌های پیروز در انتخابات مجلس بدانند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناصرامینی جمعه , ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

واقعا مشکلات فقط آسفالت تالانه مرغهاست؟؟؟جناب دلخوش که چند دوره درصومعه سرا نماینده بودن اگر واقعاعملکردمثبتی داشتند چراتغییرحوزه دادند؟؟؟چرا از شهرک صنعتی رهاشده ومتروک شده هفت دغنان چیزی نمگند؟؟؟چرا از شرکت ابریشمدرولایتشان ،اباتر،با هزاران هکتار باغ مخروبه توتستانش چیزی نمیگند؟؟ایا نماینده ،نماینده آسفالت جاده است؟؟؟چراایشان از وضعیت آبرسانی روستاها و شهرها که بیش از ۱۵-۱۶سال پیش شروع شدنمیگند؟؟چراازوضعیت یکی از اضطراریترین و مهمترین و اساسی ترین طرحهای رهاشده یعنی موضوع احداث تصفیه خانه واجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهرشان نمیگویند؟؟؟به کجا رسید آنهم بعد از بیست سال وایشان حداقل سه دور نماینده بودند.بهتره صادق باشیم

رفتن به نوار ابزار