کد خبر : 95914
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402- 18: 20

مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد؛

ارتقای ظرفیت ۹۰ هزار متر مکعبی تصفیه خانه فخب رشت

ارتقای ظرفیت ۹۰ هزار متر مکعبی تصفیه خانه فخب رشت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از اجرای اقداماتی برای تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب فخب رشت و رسیدن به حداکثر ظرفیت بهره برداری از این تصفیه خانه به میزان ۹۰ هزار مترمکعب خبر داد.

به گزارش گیلانستان، مازیار علیپور صبح شنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: برای جلوگیری از ورود آب‌های آلوده به داخل نهرها و جمع آوری فاضلاب روستای سیاه اسطلخ و محله‌های فخب، سحرخیز، خانجانی و نخودچر، عملیاتی جهت تکمیل مدول دوم از طرح بزرگ تصفیه خانه فاضلاب رشت اجرایی شد.

 

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان افزود: به منظور ارتقا ظرفیت بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب شماره یک رشت، ۲ دستگاه اسکروپمپ در ایستگاه‌های پمپاژ اولیه و ثانویه این تصفیه خانه در حال نصب و راه اندازی می‌باشد.

 

وی ادامه داد: ظرفیت اسمی این اسکروپمپ ۷۰۰ لیتر بر ثانیه بوده و هدف اصلی انجام این عملیات آماده سازی مقدمات لازم برای تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب فخب رشت و رسیدن به حداکثر ظرفیت بهره برداری این تصفیه خانه به میزان ۹۰ هزار متر مکعب می‌باشد.

 

علیپور اضافه کرد: هزینه اجرای طرح را ۴۷۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و جمعیت بهره مند از اتمام این پروژه را ۹۰ هزار نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار